MrUrge Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Klarer dere drekke i det hele tatt? Eller er det 2 rusbrus så er dere i 100 i 2 timer før dere spyr? Klart vi klarer å drikke. Vi snakker ikke 2 rusbrus, snakker heller 6 øl og 4 rusbrus Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 *riste på hodet* Noen som kan fortelle meg nøyaktig HVA som blir så mye mer gøy, når man drikker? Og MrUrge, om du er 16 nå, og har drukket i, la oss si ett halvt år, allerede. Og de "kule" folka begynte å drikke 2 år før deg, vil vel det si at de begynte å drikke regelmessig når de var 13 1/2 - 14 år... Personlig så synes jeg dette blir litt rart. Men er mulig folka jeg kjenner er ett unntak, og at de fleste ikke har begynt å drikke regelmessig enda... mrbjoern Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) De "kule" folka starta i 9'ende klasse. Vet ikke hvor gamle de er da, kanskje jeg bomma litt med 2 år, ekke sikker. Men hovedpoenget er at vi var en av de siste som starta å drikke.. Eller, det er jo såklart de som ikke drikker osv nå og men.. Endret 18. desember 2007 av MrUrge Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 De "kule" folka starta i 9'ende klasse. Vet ikke hvor gamle de er da, kanskje jeg bomma litt med 2 år, ekke sikker. Men hovedpoenget er at vi var en av de siste som starta å drikke.. Eller, det er jo såklart de som ikke drikker osv nå og men.. Nå svarte du ikke på det første spørsmålet mitt, hva er det som blir mer gøy, ved å drikke? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 MAO, skal foreldrene bare la det skje? Hvordan tror du det blir i generasjonene fremover da? Eg sa ikkje at dei skal la det skje. Poenget mitt angåande det med foreldra er at dei kan prøve så mykje dei orkar å stanse kidden sin i å drikke, utan at det vil føre fram. Umyndige generelt sett drikk uansett om foreldra seier nei eller tillatar det. Eg for min del hadde alltid ein historie på lur om at me skulle sjå film og overnatte hos ein kompis. Eg nektar å tru at foreldra mine kjøpte den for å sei det slik. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 De "kule" folka starta i 9'ende klasse. Vet ikke hvor gamle de er da, kanskje jeg bomma litt med 2 år, ekke sikker. Men hovedpoenget er at vi var en av de siste som starta å drikke.. Eller, det er jo såklart de som ikke drikker osv nå og men.. Nå svarte du ikke på det første spørsmålet mitt, hva er det som blir mer gøy, ved å drikke? Hvis du har drikki så vet du det kanskje selv? Men alt blir bare morsomt og folk og man selv gjør mye dumme ting som blir gøy, og man har det jo bare morro, unntatt når man sitter alene eller no å drikker. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 hva er det som blir mer gøy, ved å drikke? Følelsen av økt selvtillit, mindre konsekvenser for ting man gjør og følelsen av å ikke måtte tenke så mye. Samt det å bare kjenne humøret stige. Jeg tipper du er av den typen som ikke har noen å drikke med, og derfor går stritt i mot det. Eller så er du kanskje av den typen som har sett hva for en faenskap alkoholen gjør iblant, og derfor avstår (alkoholiserte foreldre kanskje?) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nå skal du vel være litt forsiktig med å dømme folk Negotation. Vel, jeg forstår jo at man kan bli i "bedre humør" når man drikker. Jeg forstår bare ikke hva som er så gøy med å drikke seg så full at man spyr av det. Noe jeg får forståelsen av at enkelte har planer om. For hva er gøy med å ligge i en grøftekant, og spy? Hurra for å slippe følelsen av konsekvenser. mrbjoern Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Nå skal du vel være litt forsiktig med å dømme folk Negotation. Vel, jeg forstår jo at man kan bli i "bedre humør" når man drikker. Jeg forstår bare ikke hva som er så gøy med å drikke seg så full at man spyr av det. Noe jeg får forståelsen av at enkelte har planer om. For hva er gøy med å ligge i en grøftekant, og spy? Hurra for å slippe følelsen av konsekvenser. mrbjoern Ingen har nevnt noen ting om å spy, vanligvis så pleier jeg å spy av 6 øl og 4 smirnoff, men da er jeg greit drita så da er det ikke no stress, men jeg ligger ikke i grøfta å spyr, jeg spyr kontrollert i en do eller no. Jeg har ikke planer om å drikke meg så dritings at jeg ikke vet hvor jeg er og våkner i en grøftekant gravd ned i spyet mitt. Tror heller ingen av de jeg skal drikke med på nyttårsaften skal det heller, en sixpack ++ eller no går greit, blir i passe godhumør da Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg forstår bare ikke hva som er så gøy med å drikke seg så full at man spyr av det. Noe jeg får forståelsen av at enkelte har planer om. For hva er gøy med å ligge i en grøftekant, og spy? Det er vel ingen som drikk med den hensikt å bli så full at ein spyr? Det at ein spyr er som oftast konsekvensen av at ein ikkje greidde å stoppe å drikke i tide. Det er aldri morro å vera overberusa, men det er til gjengjeld veldig morro dersom ein klarar å stoppe i tide. Då vil ein ikkje ligge i ein grøftekant og spy heller. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Trådstarter: Men det vi har planlagt er å drikke oss drita og dra på fest. drikke seg drita, er vel nettop det? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Trådstarter: Men det vi har planlagt er å drikke oss drita og dra på fest. drikke seg drita, er vel nettop det? Har du noen gang vært borti alkohol? Man kan drikke seg drita uten å spy! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg ser vel heller ikke hva som er så gøy med å drikke seg full. Slik jeg har forstått det, så fører det som oftest bare til ubehag. Hvem hadde orket å drikke hvis det bare førte til ubehag?! Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nå skal du vel være litt forsiktig med å dømme folk Negotation. Vel, jeg forstår jo at man kan bli i "bedre humør" når man drikker. Jeg forstår bare ikke hva som er så gøy med å drikke seg så full at man spyr av det. Noe jeg får forståelsen av at enkelte har planer om. For hva er gøy med å ligge i en grøftekant, og spy? Hurra for å slippe følelsen av konsekvenser. mrbjoern Det er vel ingen som synes det er morsomt å drikke seg så full at man spyr. Selv så spyr jeg aldri fordi jeg veit hvor mye jeg tåler å drikke, og hvor mye jeg trenger å drikke for å få en behagelig rus. Har intrykk av at det er mange andre (ivertfall på min alder,16) som også klarer å drikke med måte. Jeg tror ikke noen planlegger å drikke seg så full at man spyr, men noen har drikkevaner sånn at de ikke klarer å kontrolere seg. Det er flere fordeler ved å drikke seg full, en å slippe følesen av konsekvenser. Alkohol har forskjellig effekt på forskjellige folk. Jeg blir i et veldig bra humør, ivertfall hvis jeg drikker sammen med venner og jeg synes rusen er behagelig. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg fikk bare ett intrykk av at det å trådstarter hadde planer om å drikke seg så full at han ikke ville få noe utbytte av det. Men jeg gidder ikke å krangle noe mer på det, siden det ikke var det han tenkte. Thorvis: Nei, ingen vil vel drikke seg så full at de spyr, sånn egentlig. Vet fremdeles om flere som ikke klarer å kontrollere det, though. Men er bra at du klarer det hvertfall Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vet fremdeles om flere som ikke klarer å kontrollere det, though. Men er bra at du klarer det hvertfall Du er 15. Tviler på at så mange gidder å kontrollere det i den alderen der. Er nok heller fordi de vil vise seg frem at de -kan- bli full. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg fikk bare ett intrykk av at det å trådstarter hadde planer om å drikke seg så full at han ikke ville få noe utbytte av det. Men jeg gidder ikke å krangle noe mer på det, siden det ikke var det han tenkte. Thorvis: Nei, ingen vil vel drikke seg så full at de spyr, sånn egentlig. Vet fremdeles om flere som ikke klarer å kontrollere det, though. Men er bra at du klarer det hvertfall Tanken egentlig var ikke å spy, men å kanskje få en liten blackout, men den dropper jeg tror jeg.. Skal jeg bli så drita så må det være mye lengre unna foreldra mine Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Eh. Du skal feste, ha det kjempegøy, prate, hoppe og bruke masse penger på alkohol. Også skal du i tillegg gå inn for å ikke huske noe av det etterpå? Og tillegg være på kanten til å bli sendt for pumping? Jess... Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Eh. Du skal feste, ha det kjempegøy, prate, hoppe og bruke masse penger på alkohol. Også skal du i tillegg gå inn for å ikke huske noe av det etterpå? Og tillegg være på kanten til å bli sendt for pumping? Jess... Hehe, nei, klarte å tenke litt i mellomtiden, så har ombestemt meg.. Ikke så mye Men er blackout på grensen av å bli sendt på pumping? Det visste jeg ikke, selv om jeg har hatt det en gang, men husker bare det var så morro Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 du har ikke hatt blacout hvis du syntes det var utrolig kult hvertfall ikke slik jeg opplevde det. ville bare komme over den forbanna rusen og gleda meg til alt var tilbake til normalen.. mulig det bare var meg, men fylleangst er ille! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå