Tmz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Si sannheten funker, ihvertfall for meg. Si at du skal på fest, så slepper de å beskymre seg. De vil kanskje beskymre seg uansett de første gangene, men når de blir vant til det er det ikke noe stress lenger og da kan du dra ut å drikke uten innpåslitene foreldre, det er digg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er jævlig mye blind vold i gatene. Vær hjemme på den dagen. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Det er jævlig mye blind vold i gatene. Vær hjemme på den dagen. Spørs vel litt hvor vi bor og hvor vi stikker på fest? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nei. Urge og donaldfilm er tingen. Endret 6. desember 2007 av cecolon Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nei. Urge og donaldfilm er tingen. Urge er tingen Men nei, ikke vær så negativ, bare fordi du ikke drikker eller fester eller no sikkert. Endret 6. desember 2007 av MrUrge Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nei. Urge og donaldfilm er tingen. Urge er tingen Men nei, ikke vær så negativ, bare fordi du ikke drikker eller fester eller no sikkert. Nigga please. Høres ikke ut som du er alle festers midtpunkt selv, akkurat. Carl Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er jævlig mye blind vold i gatene. Vær hjemme på den dagen. Spørs vel litt hvor vi bor og hvor vi stikker på fest? 200% generell økning den dagen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nei. Urge og donaldfilm er tingen. Urge er tingen Men nei, ikke vær så negativ, bare fordi du ikke drikker eller fester eller no sikkert. Nigga please. Høres ikke ut som du er alle festers midtpunkt selv, akkurat. Carl Du sa det Synd Hr. Urge, men jeg kommer nok til å drikke meg ekkel sammen med en haug av venner, mens du sitter hjemme i kjelleren med kompisen din Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ironi uten bruk av smilefjes er en ting jeg liker godt. Det gjør tydeligvis andre også, på tross av at det er vanskeligere å forstå at det er ironi da. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du er 16. Finn på noe annet. Du har fortsatt noen år igjen å nyte livet ditt på som barn. Ja du er fortsatt et barn. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Man kan da feste på nyttårsaften selv om man bare er et "barn", om dette er noe man har lyst til. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Men det er et problem siden vi ikke får lov til å gå ut i gatene av foreldra mine. AAAAAHAHAHAHAHAHA! Beklager, men det er ikke ofte en hører om slike situasjoner for 16åringer Med mindre du bor i et krigsherjet område, der familien din er høyt oppe i det politiske system så skal du få lov av meg til å dra på fest selv om du ikke får lov av foreldrene dine Mammas forklaring på det var: dere får ikke lov til å gå å rave ute i gatene, det er masse blind vold. Hils mordi fra meg å si at det er masse bilulykker, så hun må parkere bilen for godt! Du ser hvor jeg vil? Go out, have fun :--)))) Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Man kan da feste på nyttårsaften selv om man bare er et "barn", om dette er noe man har lyst til. Barn leker. De drikker ikke. Men hvis fest ikke innebærer at man drikker, så skal du få lov. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Men det er et problem siden vi ikke får lov til å gå ut i gatene av foreldra mine. Noen som har noen tips om hva vi burde gjøre? :S Hold dere unna gatene. De er onde. De kan spise dere. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er vel siste året med raketter i år gutt. Erfaring sier at jo mer alkohol er i bildet, desto mindre raketter ser man. Like greit å få med seg de man kan. Foreldrene dine vil deg bare vel, snakk med dem om det så finner dere sikkert en løsning så alle blir fornøyde. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Men det er et problem siden vi ikke får lov til å gå ut i gatene av foreldra mine. Noen som har noen tips om hva vi burde gjøre? :S Hold dere unna gatene. De er onde. De kan spise dere. Antallet barn spist av veier øker faktisk drastisk på denne dagen. Overfall av lyktestolper øker med skremmende 550% på denne dagen =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg skal innrømme det at første nyttårsaften jeg feiret med alkohol så opplevde jeg at asfalten hoppa opp og beit meg i panna. Fryktelig ubehagelig var det faktisk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Sjenk foreldra dine. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Sjenk foreldra dine. -Eh, mamma vil du ha litt Julebrus? (som selfølgelig er blandet med sprit) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Sjenk foreldra dine. -Eh, mamma vil du ha litt Julebrus? (som selfølgelig er blandet med sprit) OH THE IRONY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå