MrUrge Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hehe, her kommer oppdateringa : En kompis som ofte er på fest lurte på om han kunne være med oss på nyttårsaften.. Vi fikk høye forventninger, og han ringte rundt og fant noen fester og snakka med folk, men vi fant ut at vi ikke kom inn, så vi satt på hybelen min å så på film og spiste pizza, med 1 øl hver eller no, vi gadd ikke drikke oss drita når vi ikke fant fest.. Ikke vellykka.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hahahahaha!!! Så mye styr for ingenting Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 tipper ingen så den komme Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Drekking blir det på meg og Heldigvis (Tatt fra en annen tråd ) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Drekking blir det på meg og Heldigvis (Tatt fra en annen tråd ) Direkte løgn er det vel ikke, men ble vel ikke like mye som håpet tror jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Drekking blir det på meg og Heldigvis (Tatt fra en annen tråd ) Direkte løgn er det vel ikke, men ble vel ikke like mye som håpet tror jeg Men en øl eller no er jo ikke akkurat toppen av kransekaka. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Drekking blir det på meg og Heldigvis (Tatt fra en annen tråd ) Direkte løgn er det vel ikke, men ble vel ikke like mye som håpet tror jeg Men en øl eller no er jo ikke akkurat toppen av kransekaka. Enig, men vi var så sikre på at vi kom til å drikke Derfor skrev jeg det.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Håper du ikke ble for dritings da! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Haha, da får du vel vente til neste år da. Jeg regner med at du hadde det hyggelig likevel. Endret 1. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå