Gå til innhold

Jeg og en kompis har et nyttårsaftenproblem


MrUrge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud a, la nå guttungen være i fred da. Greit nok, det lønner seg ikke å drekka når du er 13 år gammel. Men det vet han sikkert. Riktig nok er han nok ikke 100% klar over hvilke konsekvenser det har for en 13-åring.

 

Men, vær da hvertfall saklig med han.

Takk.. ;) Men jeg vet konsekvenser for detta.. :p

Jeg sier bare drekk med måte jeg. Og du vet faktisk ikke alle konsekvensene ;) det skjønner du senere.

Lenke til kommentar
Nei, ikkje godt poeng. Kortid skal folk fatte at å vera fjortis ikkje har noko med alder å gjera? Its a state of mind folkens! Eg kjenner masse fjortisar, og dei har passert 20 med god margin.

 

 

Jeg vet at folk liker å si at fjortis er en tilstand og ikke alder, men fakta er at det er flere fjortisser (altså fjortiss tilstand) som er rundt 14 år en det er 20 år.

Lenke til kommentar
Herregud a, la nå guttungen være i fred da. Greit nok, det lønner seg ikke å drekka når du er 13 år gammel. Men det vet han sikkert. Riktig nok er han nok ikke 100% klar over hvilke konsekvenser det har for en 13-åring.

 

Men, vær da hvertfall saklig med han.

Har jeg sakt noe usaklig til ham?

 

 

Når han skryter på forumet om at han var sååå full, så må han regne med å tåle litt kritikk.

Lenke til kommentar
Herregud a, la nå guttungen være i fred da. Greit nok, det lønner seg ikke å drekka når du er 13 år gammel. Men det vet han sikkert. Riktig nok er han nok ikke 100% klar over hvilke konsekvenser det har for en 13-åring.

 

Men, vær da hvertfall saklig med han.

Har jeg sakt noe usaklig til ham?

 

 

Når han skryter på forumet om at han var sååå full, så må han regne med å tåle litt kritikk.

Nevnte ingen navn, bare så at han ble flama av så mange.

Lenke til kommentar

Altså når du er 13 år og sier du har drukket deg såååå drita er det somregel ikke mye promille inne i bilde, når jeg gikk i 8. klasse ga vi en flaske fanta til en kar i klassen og sa den var blandet med sprit og han ble faktisk full. Derfor er det mulig at så fort du merket deg beruset følte du deg "drita" For hvis du faktisk hadde vært drita ville nok folk sagt ifra.

Lenke til kommentar
:p Blir man drite vis man tar halve flaska med tullamore Diew Vodka full..og resten tar du pepsi oppi?

Tullamoore Dew (regner med at det var det du mente med "tullamore Diew"?) er ikke vodka, men det som kalles whiskey - like forskjellig som bløtkake og Grandiosa. :)

 

 

Og hvorfor i helvete skal du blande brennevin til en pris av rundt 1200 kronasjer (for 300 cl) med Pepsi!? Og hvor stor er en flaske, hvor høyt er et tre og hva er best av bil og båt? Blander du en halvfull 70cl flaske med Pepsi blir du ikke full i det hele tatt, etter en halvliter begynner du å kjenne det litt ...

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
:p Blir man drite vis man tar halve flaska med tullamore Diew Vodka full..og resten tar du pepsi oppi?

Tullamoore Dew (regner med at det var det du mente med "tullamore Diew"?) er ikke vodka, men det som kalles whiskey - like forskjellig som bløtkake og Grandiosa. :)

 

 

Og hvorfor i helvete skal du blande brennevin til en pris av rundt 1200 kronasjer (for 300 cl) med Pepsi!? Og hvor stor er en flaske, hvor høyt er et tre og hva er best av bil og båt? Blander du en halvfull 70cl flaske med Pepsi blir du ikke full i det hele tatt, etter en halvliter begynner du å kjenne det litt ...

 

Skal tro at en tretten åring uten mye erfaring skal klare å bli ganske full av en flaske med pepsi men.

Lenke til kommentar
:p Blir man drite vis man tar halve flaska med tullamore Diew Vodka full..og resten tar du pepsi oppi?

Tullamoore Dew (regner med at det var det du mente med "tullamore Diew"?) er ikke vodka, men det som kalles whiskey - like forskjellig som bløtkake og Grandiosa. :)

 

 

Og hvorfor i helvete skal du blande brennevin til en pris av rundt 1200 kronasjer (for 300 cl) med Pepsi!? Og hvor stor er en flaske, hvor høyt er et tre og hva er best av bil og båt? Blander du en halvfull 70cl flaske med Pepsi blir du ikke full i det hele tatt, etter en halvliter begynner du å kjenne det litt ...

 

Han blir nok mer en full av kvarte flaska.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...