Gjest medlem-105082 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Derfor du er for ung til å drikke. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Drakk ikke rusbrus... Mixa vodka osv med pepsi.. Fikk du sukkerkick, eller var det kanskje Pepsi Max? Men du skal ha pluss i margen for rettskrivingen din, tipper læreren din er så fornøyd at han glemte den "drita"-episoden?. Hæ? Skjønnte ikke helt Hva sa sa du? Det er ikke så mye å skjønne. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vær så snill'a!! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Herregud a, la nå guttungen være i fred da. Greit nok, det lønner seg ikke å drekka når du er 13 år gammel. Men det vet han sikkert. Riktig nok er han nok ikke 100% klar over hvilke konsekvenser det har for en 13-åring. Men, vær da hvertfall saklig med han. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Herregud a, la nå guttungen være i fred da. Greit nok, det lønner seg ikke å drekka når du er 13 år gammel. Men det vet han sikkert. Riktig nok er han nok ikke 100% klar over hvilke konsekvenser det har for en 13-åring. Men, vær da hvertfall saklig med han. Takk.. Men jeg vet konsekvenser for detta.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Herregud a, la nå guttungen være i fred da. Greit nok, det lønner seg ikke å drekka når du er 13 år gammel. Men det vet han sikkert. Riktig nok er han nok ikke 100% klar over hvilke konsekvenser det har for en 13-åring. Men, vær da hvertfall saklig med han. Takk.. Men jeg vet konsekvenser for detta.. Jeg sier bare drekk med måte jeg. Og du vet faktisk ikke alle konsekvensene det skjønner du senere. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nei, ikkje godt poeng. Kortid skal folk fatte at å vera fjortis ikkje har noko med alder å gjera? Its a state of mind folkens! Eg kjenner masse fjortisar, og dei har passert 20 med god margin. Jeg vet at folk liker å si at fjortis er en tilstand og ikke alder, men fakta er at det er flere fjortisser (altså fjortiss tilstand) som er rundt 14 år en det er 20 år. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Herregud a, la nå guttungen være i fred da. Greit nok, det lønner seg ikke å drekka når du er 13 år gammel. Men det vet han sikkert. Riktig nok er han nok ikke 100% klar over hvilke konsekvenser det har for en 13-åring. Men, vær da hvertfall saklig med han. Har jeg sakt noe usaklig til ham? Når han skryter på forumet om at han var sååå full, så må han regne med å tåle litt kritikk. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Herregud a, la nå guttungen være i fred da. Greit nok, det lønner seg ikke å drekka når du er 13 år gammel. Men det vet han sikkert. Riktig nok er han nok ikke 100% klar over hvilke konsekvenser det har for en 13-åring. Men, vær da hvertfall saklig med han. Har jeg sakt noe usaklig til ham? Når han skryter på forumet om at han var sååå full, så må han regne med å tåle litt kritikk. Nevnte ingen navn, bare så at han ble flama av så mange. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Altså når du er 13 år og sier du har drukket deg såååå drita er det somregel ikke mye promille inne i bilde, når jeg gikk i 8. klasse ga vi en flaske fanta til en kar i klassen og sa den var blandet med sprit og han ble faktisk full. Derfor er det mulig at så fort du merket deg beruset følte du deg "drita" For hvis du faktisk hadde vært drita ville nok folk sagt ifra. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Når han skryter på forumet om at han var sååå full, så må han regne med å tåle litt kritikk. Alltid morsomt å høre om folk som var såååå drita. Per: "Ååå fy faen Pelle, vi er så drita fulle vi!" Pelle: "Jaaa jeg vet, jeg spacer liksom HELT ut!" Per: "Dude, jeg vet hva du snakker om, er helt sørpa selv!" Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Blir man drite vis man tar halve flaska med tullamore Diew Vodka full..og resten tar du pepsi oppi? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Blir man drite vis man tar halve flaska med tullamore Diew Vodka full..og resten tar du pepsi oppi? Tullamoore Dew (regner med at det var det du mente med "tullamore Diew"?) er ikke vodka, men det som kalles whiskey - like forskjellig som bløtkake og Grandiosa. Og hvorfor i helvete skal du blande brennevin til en pris av rundt 1200 kronasjer (for 300 cl) med Pepsi!? Og hvor stor er en flaske, hvor høyt er et tre og hva er best av bil og båt? Blander du en halvfull 70cl flaske med Pepsi blir du ikke full i det hele tatt, etter en halvliter begynner du å kjenne det litt ... Endret 24. desember 2007 av EvenT Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ho ho, er det noen snille barn her? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Blir man drite vis man tar halve flaska med tullamore Diew Vodka full..og resten tar du pepsi oppi? Tullamoore Dew (regner med at det var det du mente med "tullamore Diew"?) er ikke vodka, men det som kalles whiskey - like forskjellig som bløtkake og Grandiosa. Og hvorfor i helvete skal du blande brennevin til en pris av rundt 1200 kronasjer (for 300 cl) med Pepsi!? Og hvor stor er en flaske, hvor høyt er et tre og hva er best av bil og båt? Blander du en halvfull 70cl flaske med Pepsi blir du ikke full i det hele tatt, etter en halvliter begynner du å kjenne det litt ... Skal tro at en tretten åring uten mye erfaring skal klare å bli ganske full av en flaske med pepsi men. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Blir man drite vis man tar halve flaska med tullamore Diew Vodka full..og resten tar du pepsi oppi?Spørsmålet mitt er heller hvorfor du skal gjøre det? Tullamore Dew er nok whisky. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja.. Tullamoore Dew ellr noe.. Tok feil.. Unnskyld.. Men det frista.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Blir man drite vis man tar halve flaska med tullamore Diew Vodka full..og resten tar du pepsi oppi? Tullamoore Dew (regner med at det var det du mente med "tullamore Diew"?) er ikke vodka, men det som kalles whiskey - like forskjellig som bløtkake og Grandiosa. Og hvorfor i helvete skal du blande brennevin til en pris av rundt 1200 kronasjer (for 300 cl) med Pepsi!? Og hvor stor er en flaske, hvor høyt er et tre og hva er best av bil og båt? Blander du en halvfull 70cl flaske med Pepsi blir du ikke full i det hele tatt, etter en halvliter begynner du å kjenne det litt ... Han blir nok mer en full av kvarte flaska. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ble nok full av halve flaske ellr mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå