Frigata Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Når du er 18 er du faktisk litt smartere enn når du er 16. Nu vel. Eg vil ikkje sei at 18-åringar har så mykje meir skikk og manerar, ei heller betre drikkevanar enn 16-åringar. 18-åringar er ein gjeng med kids dei og. Endret 22. desember 2007 av Frigata Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det er stor forskjell på attenåringer, noen er veldig voksne mens andre fremdeles er fjorten i hodet. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Gå på fortauet. Hvorfor skal du ut i gata? Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Dere kan jo gjøre som jeg gjorde når jeg var på den alderen; Gi faen i hva foreldrene deres sier. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er stor forskjell på attenåringer, noen er veldig voksne mens andre fremdeles er fjorten i hodet. Samme med 16 åringer. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Dere kan jo gjøre som jeg gjorde når jeg var på den alderen; Gi faen i hva foreldrene deres sier. What he said. Det er en del av oppveksten å gi faen i hva foreldrene sier. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er stor forskjell på attenåringer, noen er veldig voksne mens andre fremdeles er fjorten i hodet. Samme med 16 åringer. Joa, men de er jo nærmere fjorten Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er stor forskjell på attenåringer, noen er veldig voksne mens andre fremdeles er fjorten i hodet. Samme med 16 åringer. Joa, men de er jo nærmere fjorten haha, godt poeng :!: Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Nei, ikkje godt poeng. Kortid skal folk fatte at å vera fjortis ikkje har noko med alder å gjera? Its a state of mind folkens! Eg kjenner masse fjortisar, og dei har passert 20 med god margin. Endret 23. desember 2007 av Frigata Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Er det ikke bare å stikke ut før dem så vis dem går ned og skal spøre hvordan det går med dere så er dere ikke der.. dere bare sier dere sov.. og vis de ringer sier du det sammen med ikke tar tlf.. Har selv vært drita før.. og er faktisk bare 13 år.. Satt å drakk meg full på vei til kino.. på t-banen møter jeg læreren min..xD var med en kamerat.. (eXtreme-501 her på Forumet) Endret 23. desember 2007 av Knotten07 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er det ikke bare å stikke ut før dem så vis dem går ned og skal spøre hvordan det går med dere så er dere ikke der.. dere bare sier dere sov.. og vis de ringer sier du det sammen med ikke tar tlf.. Har selv vært drita før.. og er faktisk bare 13 år.. Satt å drakk meg full på vei til kino.. på t-banen møter jeg læreren min..xD var med en kamerat.. (eXtreme-501 her på Forumet) Du er tøff! Skulle ønske jeg var så tøff som deg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 1. Drikk drikken 2. Gå på fest 3. Ring foreldre og si du har vært i gatene, men du ikke er det nå lenger. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er det ikke bare å stikke ut før dem så vis dem går ned og skal spøre hvordan det går med dere så er dere ikke der.. dere bare sier dere sov.. og vis de ringer sier du det sammen med ikke tar tlf.. Har selv vært drita før.. og er faktisk bare 13 år.. Satt å drakk meg full på vei til kino.. på t-banen møter jeg læreren min..xD var med en kamerat.. (eXtreme-501 her på Forumet) Drakk du to eller tre rubrus? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Drakk ikke rusbrus... Mixa vodka osv med pepsi.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du ble sikkert "drita" ja Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er ikke noe "Drita".. Jeg ble DRITA! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, den karbondioksiden altså. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ærlig.. Orker ikke å diskutere om noe dere ikke har peiling på! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Drakk ikke rusbrus... Mixa vodka osv med pepsi.. Fikk du "sukkerkick", eller var det kanskje Pepsi Max du blandet med? Men du skal ha pluss i margen for rettskrivingen din, tipper læreren din er så fornøyd at han glemte den "drita"-episoden? Endret 23. desember 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Drakk ikke rusbrus... Mixa vodka osv med pepsi.. Fikk du sukkerkick, eller var det kanskje Pepsi Max? Men du skal ha pluss i margen for rettskrivingen din, tipper læreren din er så fornøyd at han glemte den "drita"-episoden?. Hæ? Skjønnte ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå