Gå til innhold

Jeg og en kompis har et nyttårsaftenproblem

MrUrge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det å få "blackout" vil jo bare si at det er deler av kvelden du ikke husker.. Skal nok drekke ganske mye mer før du må på pumping. Uansett har jeg hørt at det ikke utføres pumping i norge lenger. Noen som kan bekrefte/avkrefte?

Jeg hadde ca 2 timer av kvelden hvor alt bare er svart, er det blackout da?

Lenke til kommentar
Det å få "blackout" vil jo bare si at det er deler av kvelden du ikke husker.. Skal nok drekke ganske mye mer før du må på pumping. Uansett har jeg hørt at det ikke utføres pumping i norge lenger. Noen som kan bekrefte/avkrefte?

Jeg hadde ca 2 timer av kvelden hvor alt bare er svart, er det blackout da?

Kall det hva du vil..

Lenke til kommentar
Klart vi klarer å drikke.

Vi snakker ikke 2 rusbrus, snakker heller 6 øl og 4 rusbrus

Er dere kvinnfolk eller?

Hahaha.. 6 øl og 4 rusbrus er ikke en dritt. Etter det så er man brisen, i beste fall. Jeg klarer ikke å drikke rusbrus engang, det er for søtt. Det går bare rett ned.

Men seriøst gutta, skal dere skryte av drekkinga deres, så burde det være en god del mer en det der.

Lenke til kommentar
Hahaha.. 6 øl og 4 rusbrus er ikke en dritt. Etter det så er man brisen, i beste fall. Jeg klarer ikke å drikke rusbrus engang, det er for søtt. Det går bare rett ned.

Men seriøst gutta, skal dere skryte av drekkinga deres, så burde det være en god del mer en det der.

Du er tøff. Du drikker mye. Skulle ønske jeg kunne drikke like mye som deg asså!1

Jeg er sjømann, jeg har skryterettigheter som dere kan se langt etter.

Lenke til kommentar
Og det er jo ikke ulovlig å drikke alkohol når du er under 18. Så de kan jo ikke si noe på det.

Du er ikke myndig og har per definisjon ingenting du skulle ha sagt hvis foreldrene dine forbyr deg å drikke.

Foreldreansvar [1] er ansvar knyttet til rollen som biologiske foreldre eller adoptivforeldre har knyttet til barn i sin omsorg eller plikter og rettigheter i forhold til å utøve beslutning på vegne av sine barn. Barneloven $ 30 og $31-33.

Foreldreansvaret innholder retter og plikter og er etter loven knyttet til utøvelse av omsorg til barnets beste.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Det er riktig, men når ungene drikker kun for å få blackout(eller generelt misbruk), så sier det seg selv at foreldrene har full rett til å forby de dette da det går ut over barnas helse.

Satt på spissen så kan faktisk foreldrene få en dom mot seg hvis barneverner griper inn pga at barnet stadig er beruset uten at foreldrene tar ansvar.

But, hey. Who the h*ll cares. I don't.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Du er tøff. Du drikker mye. Skulle ønske jeg kunne drikke like mye som deg asså!1

Jeg er sjømann, jeg har skryterettigheter som dere kan se langt etter.

Ja sjømenn i norge har så utrolig mye større kapasitet til å drekka.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vent til dere er 18 år. Dere er bare 16 år, den alderen man tror det er kult å drikke voksenbrus. Det er bare patestisk at barn flyger rundt drita full.

Men hvis dere absolutt skal det, så ja, drit i hva foreldrene sier. Hvis dere er kule nok til å drikke, så er dere kule nok til å ikke høre på foreldrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...