Gå til innhold

Hvorfor dra til The Gathering 2008?


Anbefalte innlegg

De soveteltene utafor blir jo omtrent fulle 10 minutteret etter at tg åpner dørene.

Sliter litt med motivasjon til tg jeg og, så blei glad når jeg så tråden :)

 

Negative sider

"Hei du!.. Stå opp! Du kan ikke sove her :nei: ". Et evig slit med søvn og plass til å sove.

 

På slutten av TG07 gikk jeg til medic etter å ha kasta opp blod, men var for slapp til å drive å tulle rundt på natta i Hamar for å få kommi seg til legevakta.

Mao, det tærer noe jævlig på kroppen min ihvertfall.

 

Rastløshet. Etter å kun ha sittet forran pc-skjermen i så mange timer går man ofte lei.

 

Prisen. Koster selvsagt mye å dra på The Gathering.

 

Positive sider

Planleggingen, Rigge opp når du ankommer for å vite at du skal sitte å kose deg hele påskehelgen.

 

Det sosiale. Dra på en 4 dagers tur med kompiser lager minner. Møte lan-venner som man egentlig bare ser på lan, møte nye folk.

 

Stemningen. Når lysene slukkes, trancen er på sitt høyeste fra mange hundre anlegg av variert kvalitet. Du sitter å laster ned flere sesonger av serier du elsker på dc++ som bare tar et par minutter.

Det å sitte å prate piss på dc-huben er jo gøy i seg selv.

 

Tror egentlig hovedgrunnen til at jeg er litt småskeptisk til et TG08 er at jeg ikke spiller så mye lenger. Det går egentlig bare i litt battlefield spilling. På TG07 satt jeg jo å spilte WoW konstant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Følelsen av TRANCE på full guffe på 40 forskjellige megaanlegg er IKKE noe jeg trakter etter for å si det slik.

Det er vel stort sett det eneste skikkelig negative jeg kan komme opp med når det gjelder TG. Det er alltid 200 idioter som pinadø skal spille all mulig skit på 130desibel i 5 dager.

Skulle ønske crew kunne vært litt hardere på det med å senke volumet når folk klager, jeg sa ifra flere ganger til både crew og de det gjaldt i fjor da de satt rett bak meg med 2 enorme Vega høytalere og spilte Cs i 5 dager. Ikke en dritt skjedde før jeg selv klipte over ledningen når han sov :p.

 

Men men, ikke noe en avbiter tang ikke kan fikse når gjøkene går og legger seg :).

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...