2bb1 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Noen som kan gi meg noen grunner til "hvorfor reise på TG"? Endret 20. januar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har vært i samme situasjon som deg. Resultatet ble at jeg tok de positive og negative erfaringene etter alle påskene på Hamar, og lagde mitt eget LAN-party. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dra på TG. Den følelsen du sitter igjen med å ha vært på et slikt LAN, er ubeskrivelig. Følelsen av å sitte på natta da det er full rulle overalt med trance og compoer som går på full pupp, samt å rope "ARNE!!" ut alt man har, og få svar fra alle de andre svette medlemmene man deler samme glede med. Den er god den. Har du vært der før? Hvis ikke, anbefales det på det varmeste. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var ikke der i fjord, angrer noe sinnsykt. Har du vært der før vil du dra igjen. Stemningen er uforglemmelig ;D Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 fikk ikke drat ditt i fjor. noe som har irrtert meg i et aar! men naa er biletten for TG08 i boks! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Var ikke der i fjord, angrer noe sinnsykt. Har du vært der før vil du dra igjen.Stemningen er uforglemmelig ;D Saken er at jeg faktisk var der i fjor Og det var jo kjempekjekt det. Microsoft-foredrag, pizza-spising døgnet rundt, stemningen i hallen, musikken, showene +++. Men sitter nå og tenker: 1800 kr for billett pluss frakt tur-retur. I tillegg kommer 300 kr i mat og evt. hyllebygging. Er det verdt det? Har lyst, men det må brukes en del penger og planlegging, og vurderer å ha en rolig påske-helg i steden. Derfor tenkte jeg kunne lete etter litt motivasjon her F.eks. du mesa, hva var det du savnet da du ikke fikk delta i år? (Regner med du har vært der før utifra setningsoppbyggingen). Endret 6. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 gaar en del penger ja.... men etter aa ha mista TG et aar ser jeg at det er verdt penga. hva skal du med penger vist du ikke kan unne deg litt morro en gang i aaret... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Følelsen av å sitte på natta da det er full rulle overalt med trance (...) som går på full pupp (...) Akkurat all trancen er en av de største grunnene til å IKKE dra dit etter min mening. Jeg hadde samme motivasjonsproblem i år, så jeg sto over. Jeg angret, og skal tilbake i '08. Endret 7. desember 2007 av LueDotten Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Følelsen av å sitte på natta da det er full rulle overalt med trance (...) som går på full pupp (...) Akkurat all trancen er en av de største grunnene til å IKKE dra dit etter min mening. Jeg hadde samme motivasjonsproblem i år, så jeg sto over. Jeg angret, og skal tilbake i '08. Hva? Selv om jeg HATER trance til vanlig må det jo til på et skikkelig LAN! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tenk hvor mer fantastisk det hadde vært med litt hard metall i stedet? Lenke til kommentar
maglame Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 TG er en opplevelse. TG skal oppleves. Både de positive og negative sidene gjør TG til en opplevelse som er verdt å ha med seg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 helt enig, hobbyflekken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Følelsen av TRANCE på full guffe på 40 forskjellige megaanlegg er IKKE noe jeg trakter etter for å si det slik. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har vært på TG 2 år på rad før i år, og savner det egentlig ikke sååå mye. Ble egentlig nok opplevelse for meg på de 2 åra. Klart, det er konge fett der, men til hvilken pris? 800+tog,400kr+mat500kr+wastingavpengerfornoenvifter. Jeg har satt meg i køen for billettene, for to kompiser av meg fikk dratt meg med allikevell. Er nummer 1500 i køen, og håper egentlig at jeg ikke rekker frem i køen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har selv lyst å dra bare for å ha vært der liksom, se hvordan det er på et så stort lan. Men dessverre koster det så mye å reise så vet ikke om jeg får råd. Står i billetkø men har ikke bestemt meg enda. To av kameratene har takket for seg nå så vi får se. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tenk hvor mer fantastisk det hadde vært med litt hard metall i stedet? Joa, men det hadde ikke passet. Hvem spiller vel metal på LAN? Tenk deg hvor ille det hadde vært da? Blir omtrent bare bråk. Liker helst å betrakte favorittmusikken min på ett enkelt anlegg.. Følelsen av TRANCE på full guffe på 40 forskjellige megaanlegg er IKKE noe jeg trakter etter for å si det slik. Det venner man seg til i løpet av kort tid. Ihvertfall gjorde jeg det, og det var rett og slett vanlig etter en kort stund. Tenkt deg hvordan det hadde vært uten? Hadde vært utrolig døvt. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg fikk lyst til å dra dit nettopp på grunn av bråkingen og de søvnløse nettene! (Dere sjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar
maglame Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tenk dere TG uten musikken. Eneste du hadde hørt var viftestøy og nerder som fiser og raper. Nei takk. Da er trance musikken (eller hva nå enn det er) bedre. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jaja, nr. 50 i køen nå så begynner å haste med å bestemme seg Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hadde egentlig ikke tenkt til å dra jeg heller, men så bestemte jeg meg for å reise med noen andre enn de jeg egentlig skulle med, så da ble det til at jeg dro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå