Gå til innhold

Hvorfor dra til The Gathering 2008?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dra på TG. Den følelsen du sitter igjen med å ha vært på et slikt LAN, er ubeskrivelig. Følelsen av å sitte på natta da det er full rulle overalt med trance og compoer som går på full pupp, samt å rope "ARNE!!" ut alt man har, og få svar fra alle de andre svette medlemmene man deler samme glede med. Den er god den.

 

Har du vært der før? Hvis ikke, anbefales det på det varmeste.

Lenke til kommentar
Var ikke der i fjord, angrer noe sinnsykt. Har du vært der før vil du dra igjen.

Stemningen er uforglemmelig ;D

Saken er at jeg faktisk var der i fjor :p Og det var jo kjempekjekt det. Microsoft-foredrag, pizza-spising døgnet rundt, stemningen i hallen, musikken, showene +++. Men sitter nå og tenker: 1800 kr for billett pluss frakt tur-retur. I tillegg kommer 300 kr i mat og evt. hyllebygging. Er det verdt det? Har lyst, men det må brukes en del penger og planlegging, og vurderer å ha en rolig påske-helg i steden. Derfor tenkte jeg kunne lete etter litt motivasjon her :)

 

F.eks. du mesa, hva var det du savnet da du ikke fikk delta i år? (Regner med du har vært der før utifra setningsoppbyggingen).

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Følelsen av å sitte på natta da det er full rulle overalt med trance (...) som går på full pupp (...)

Akkurat all trancen er en av de største grunnene til å IKKE dra dit etter min mening.

Jeg hadde samme motivasjonsproblem i år, så jeg sto over. Jeg angret, og skal tilbake i '08.

Hva? Selv om jeg HATER trance til vanlig må det jo til på et skikkelig LAN! :)

Lenke til kommentar

Har vært på TG 2 år på rad før i år, og savner det egentlig ikke sååå mye. Ble egentlig nok opplevelse for meg på de 2 åra. Klart, det er konge fett der, men til hvilken pris? 800+tog,400kr+mat500kr+wastingavpengerfornoenvifter.

Jeg har satt meg i køen for billettene, for to kompiser av meg fikk dratt meg med allikevell. Er nummer 1500 i køen, og håper egentlig at jeg ikke rekker frem i køen.

Lenke til kommentar
Tenk hvor mer fantastisk det hadde vært med litt hard metall i stedet?

Joa, men det hadde ikke passet. Hvem spiller vel metal på LAN? Tenk deg hvor ille det hadde vært da? Blir omtrent bare bråk. Liker helst å betrakte favorittmusikken min på ett enkelt anlegg.. :)

 

Følelsen av TRANCE på full guffe på 40 forskjellige megaanlegg er IKKE noe jeg trakter etter for å si det slik.

Det venner man seg til i løpet av kort tid. Ihvertfall gjorde jeg det, og det var rett og slett vanlig etter en kort stund. Tenkt deg hvordan det hadde vært uten? Hadde vært utrolig døvt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...