Tuddelidu Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jenta jeg liker har jeg på msn... hun var jo med meg hjem om mandagen å jeg gikk et skritt videre med flørting... jeg snakket med hun på msn i dag siden jeg ikke hadde snakket med henne på skolen.. hun liker en annen og det visste jeg.. jeg tok et på nicket på msn og hun spurte hva det var.. jeg fortklarte at jeg likte ei, men hun liker noen andre.. Hun vet selv at jeg liker henne.. og hun sa at kanskje det ordner seg fordi folk kan like 2 personer... også skrev jeg at jeg tenkte kanskje jenta var sur på meg etter det med flørtinga.. jeg lata på en måte at jeg ikke snakket med den jeg likte.. og hun skrev: jeg tror ikke hun ikke likte det men kanskje det har skjedd henne noe? Kan dette bety at hun kanskje liker meg? siden hun vet at jeg liker henne men hun snakket om seg selv som om det var en annen person vi snakket om... og vi fortsatte og spurte kanskje om jeg skulle gjøre noe snilt til henne osv... Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gi henne tid... For din egen skyld ikke minst. Du vil vel ikke ende opp med en som ikke er sikker på om hun virkelig liker deg, og ikke han andre karen? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Begge to går jo rundt grauten så det held her. Kanskje det kan vera ein ide å snakke sammen, for den kommunikasjonen dykk har no kan sikkert lett leie til misforståelsar! Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Noen flere synspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå