marvol Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, har tenkt til å kjøpe en mobil med Tele2/Netcom abbonement.. Kan jeg bruke mitt eksisterende Djuice abb. på disse uten at det har gått 1. år? Dvs: Kan jeg kjøpe telefonen for så og låse den opp uten å betale? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ikke uten å betale nei. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ikke noe problem det. Bare sørg for at du kjøper en telefon som ikke er operatørlåst Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm, hvor ser man om den er operatørlåst eller ikke? Ser i TeleTema katalogen som kom i posten nå.. Lenke til kommentar
SputNikoN Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er den satt opp med noen form for binding til abonnement i X antall mnd, så er den mest sansynlig operatørlåst. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm, faen, noen som vet om en billig mobil uten operatørlås? Får N73 og Samsung F330 til 1,- og 199,- med Tele2 ... Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Trikset er å gå for en som tilsynelatende er Netcom låst. Kjøpte selv en K810i med Netcom lås som ikke var låst Tele2 derimot låser telefonene så de må du ikke finne på å kjøpe. 1 kr for K810i er en fet pris! Slå til dere vil ikke angre. Den er en veldig bra mobil. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjøpte en K810i for tre uker siden ca.. Klarte å knuse den på jobb :/ Må enten reparere den eller kjøpe en operatørlåst mobil til .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå