Gå til innhold

Får ikke lest eposten i msn messenger når jeg har Opera som nettleser

Anbefalte innlegg

Hei jeg bruker opera på PC-en siden Ie ikke funker.Men når jeg skal lese epost på msn messenger så kommer det opp: Siden kan ikke vises. med innternett explore, men jeg bruker jo opera. Så står det finner ikke server

dette står på den sia som kommer opp

Siden kan ikke vises

Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene.

Hvis du vil prøve å reparere problemer med nettverkstilkoblingen, klikker du Verktøy og deretter Diagnostiser tilkoblingsproblemer...

Andre mulige alternativer:

Klikk Oppdater, eller prøv på nytt senere.

Hvis du skrev inn adressen til siden på adresselinjen, må du kontrollere at den er riktig stavet.

Hvis du vil kontrollere tilkoblingsinnstillingene, velger du Alternativer for Internett på Verktøy-menyen. I kategorien Tilkoblinger velger du Innstillinger. Innstillingene skal være de samme som dem som gis av systemansvarlig for lokalnettet (LAN) eller Internett-leverandøren (ISP).

Se om Internett-tilkoblingsinnstillingene oppdages. Du kan angi at Microsoft Windows skal undersøke nettverket og automatisk gjenkjenne nettverkstilkoblingsinnstillingene (hvis nettverksansvarlig har aktivert denne innstillingen).

Klikk Verktøy-menyen, og klikk deretter Alternativer for Internett.

Klikk LAN-innstillinger i kategorien Tilkoblinger.

Velg Identifiser innstillinger automatisk, og klikk deretter OK.

Noen områder krever 128-biters tilkoblingssikkerhet. Velg Om Internet Explorer på Hjelp-menyen for å bestemme hvilken grad av sikkerhet du har installert.

Hvis du prøver å gå til et sikkert område, må du kontrollere at det er støttet av sikkerhetsinnstillingene. Velg Alternativer for Internett på Verktøy-menyen. I kategorien Avansert blar du nedover til avsnittet Sikkerhet og merker av for innstillinger for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.

Klikk Tilbake-knappen hvis du vil prøve en annen kobling.

Finner ikke server eller DNS-feil

Internet Explorer

Endret av andersio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...