Phantom_Lord Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg Guitar Hero III, men har noen spørsmål: - I career mode: Kan man dra på turne og velge ut setlist selv? - Må man kjøpe en gitar ekstra for at kompisen skal være med? - Er det verdt å bruke 1800kr på RockBand? (Selv om de har 4 Metallica sanger) - Hvor mange låter kan man ha på Guitar Hero III? (Medregnet de man kan laste ned), og isåfall er disse orginale eller "covra"? - Kan man kjøpe Guitar Hero II for å tilføye flere sanger? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg Guitar Hero III, men har noen spørsmål: - I career mode: Kan man dra på turne og velge ut setlist selv? - Må man kjøpe en gitar ekstra for at kompisen skal være med? - Er det verdt å bruke 1800kr på RockBand? (Selv om de har 4 Metallica sanger) - Hvor mange låter kan man ha på Guitar Hero III? (Medregnet de man kan laste ned), og isåfall er disse orginale eller "covra"? - Kan man kjøpe Guitar Hero II for å tilføye flere sanger? Jeg foreslår BEGGE! Jeg kjøper begge. GH3 STRAKS og Rock Band når det kommer ut. SKal du KUN HA EN, ville jeg HELT KLART TATT ROCK BAND! Mye penger, men du får MYE ROCK for pengene. Rock Band er noe jeg sikler etter ass. I Rock Band får du jo MED gitaren + mye annet. GH3: Noen er covra. Der hvor vokalisten er død, så har de covra (eks. SEX PISTOLS, UK ANARCHY), men der hvor vokalisten lever er de orginale. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 GH3: Noen er covra. Der hvor vokalisten er død, så har de covra (eks. SEX PISTOLS, UK ANARCHY), men der hvor vokalisten lever er de orginale. Johnny Rotten lever da han? De spilte inn sangen på nytt, samme band. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja ops sorry. Feil band. Jeg blanda med et eller annet.. Sorry.. Sent på kvelden vettu Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Rock Band er kult og alt, men du MÅ spille med en annen (minst to stykker må spille på samme sang samtidig). Tror ikke det er mulig å spille alene på det spillet. Det er tross alt et party spill. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Rock Band er kult og alt, men du MÅ spille med en annen (minst to stykker må spille på samme sang samtidig). Tror ikke det er mulig å spille alene på det spillet. Det er tross alt et party spill. Hvis det er sant, så LOL! Men, Rock Band ser 1000x bedre ut enn Guitar Hero III ! Men, i den pakka til 2000 kr, så får man med trommer, gitar og microfon. Håper det kommer en tromme pakke. Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Tull og tøys, man kan da godt spille rock band alene Morsommere med to.. Men hvor har du kommet over dette? Det stemmer jo rett og slett ikke Jeg ville også kjøpt begge deler. Det er tross alt en stund til RB kommer ut, så det er mange måneder med gh igjen. Endret 7. desember 2007 av FleskeFinn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 1- I career mode: Kan man dra på turne og velge ut setlist selv?2- Må man kjøpe en gitar ekstra for at kompisen skal være med? 3- Er det verdt å bruke 1800kr på RockBand? (Selv om de har 4 Metallica sanger) 4- Hvor mange låter kan man ha på Guitar Hero III? (Medregnet de man kan laste ned), og isåfall er disse orginale eller "covra"? 5- Kan man kjøpe Guitar Hero II for å tilføye flere sanger? 1: Nei. Man blir dratt rundt av en slapp story, og setlisten er forhåndsbestemt.2. Jupp. Evt. kan han bruke en vanlig kontroller, men hvor gøy er det? 3. Det vil jeg absolutt tro. Dvs. jeg skal i alle fall gjøre det, selv om jeg har både GH2 og 3 til 360-en allerede, tror jeg at Rock Band kan bli utrolig artig i festlig lag. 4. Spillet kommer vel orginalt med over søtti låter, og det ligger vel sju låter ute på Marketplace pr. dags dato om jeg husker korrekt. 5. Dersom du tenker på å kjøpe GH2 og importere GH2 sine sanger inn i GH3 så vil ikke det fungere. Du kan selvsagt kjøpe GH2 og spille GH2 for å få alle sangene, og også få et nytt sett med achievements Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Rock Band er kult og alt, men du MÅ spille med en annen (minst to stykker må spille på samme sang samtidig). Tror ikke det er mulig å spille alene på det spillet. Det er tross alt et party spill. Reinspikka ignorant babbel.. Anmeldere flest sier at: "Skal du spille gitar alene - kjøp guitar hero" "skal du spille hvasomhelts med folk - kjøp rock band" "trommene i RB er minst like artig/underholdene/utfordrene som GH3" Mitt stalltips er å handle begge. Fete gitarriffs som ingen ende vil ta i GH3, og mye mye mye moro med trommer i RB. Samt det faktum at du kan spille som et band. Jatakk, begge deler. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fire metallica sanger? Hvilke foruten Sandman? Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har kommet en pakke med 3 sanger som DLC. Blackened, ...and justice for all og Ride the Lightning. Ser utrolig morsomme ut også Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Blackened var godt valg, men de to andre... vet det har mye med rettigheter å gjøre, men det var vel strengtatt ikke de største søtsakene. Fade to Black, To live is to die og Nothing Else Matters hadde vært fint. Og Master of Puppets bak der igjen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Blackened, One og Enter Sandman. Bra sanger de da! I tillegg skal det komme et helt album fra de! Kanskje det nye albumet? Har hvertfall hørt at de kommer til å release en singel fra det nye albumet i Rock Band! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vel hvis det er St- Anger kvalitet over den nye låta som slippes på Rock Band så står jeg fint over Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er litt skeptisk til prisen når det gjelder Rock Band. 1800 kroner er mye penger for ett spill. (men må jo sees litt i lys av at det sikkert vil komme oppfølgere hvor man ikke trenger å kjøpe seg nytt utstyr fordi man allerede har det som fulgte med første spillet, er bare litt surt da at denne gitaren ikke er trådløs. Mistenker at gitaren i et evt Rock band 2 kommer til å være det, (evt at det kanskje vil være et slags keyboard isteden?) Ser at settet inneholder trommer og mikrofon, men kun en gitar. Noen som vet om sangene inneholder mer enn ett gitarspor (tenker da på både bass/rytme/melodi gitar) slik at det egentlig kan være greit med en gitar ekstra? Jeg har jo allerede en trådløs gitar fra GH3 så det ville øke min interesse for spillet en liten smule hvis jeg faktisk fikk bruk for den i tillegg til den gitaren som følger med i rockband. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er litt skeptisk til prisen når det gjelder Rock Band. 1800 kroner er mye penger for ett spill. (men må jo sees litt i lys av at det sikkert vil komme oppfølgere hvor man ikke trenger å kjøpe seg nytt utstyr fordi man allerede har det som fulgte med første spillet, er bare litt surt da at denne gitaren ikke er trådløs. Mistenker at gitaren i et evt Rock band 2 kommer til å være det, (evt at det kanskje vil være et slags keyboard isteden?) Ser at settet inneholder trommer og mikrofon, men kun en gitar. Noen som vet om sangene inneholder mer enn ett gitarspor (tenker da på både bass/rytme/melodi gitar) slik at det egentlig kan være greit med en gitar ekstra? Jeg har jo allerede en trådløs gitar fra GH3 så det ville øke min interesse for spillet en liten smule hvis jeg faktisk fikk bruk for den i tillegg til den gitaren som følger med i rockband. Er fult mulig å spille rythm/bass i tillegg til vanlig lead i spillet og GH2/3 gitaren skal være kompatibel med med RockBand. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vel hvis det er St- Anger kvalitet over den nye låta som slippes på Rock Band så står jeg fint over Nå har jo Rob og Kirk sagt at dette albumet kommer til å være det beste på 15 år, og kan sammenlignes med Black Album og Ride The Lightning. Jeg er litt skeptisk til prisen når det gjelder Rock Band. 1800 kroner er mye penger for ett spill. (men må jo sees litt i lys av at det sikkert vil komme oppfølgere hvor man ikke trenger å kjøpe seg nytt utstyr fordi man allerede har det som fulgte med første spillet, er bare litt surt da at denne gitaren ikke er trådløs. Mistenker at gitaren i et evt Rock band 2 kommer til å være det, (evt at det kanskje vil være et slags keyboard isteden?)Ser at settet inneholder trommer og mikrofon, men kun en gitar. Noen som vet om sangene inneholder mer enn ett gitarspor (tenker da på både bass/rytme/melodi gitar) slik at det egentlig kan være greit med en gitar ekstra? Jeg har jo allerede en trådløs gitar fra GH3 så det ville øke min interesse for spillet en liten smule hvis jeg faktisk fikk bruk for den i tillegg til den gitaren som følger med i rockband. Man kan hvertfall bruke GH2 gitaren, og regner med at man kan bruke GH3 gitaren. Oppsettet på RB er at "Singstar" aktige syningen er plassert øverst i bildet, trommer i midten nede, bass til høyre tror jeg, og el-gitar til venstre tror jeg. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det samme sa de strengtatt om St. Anger, og det var et pissalbum. Er stor Metallica fan, men min era sluttet da Newsted gikk ut og han nye karen kom inn. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå skal man ikke snakke for mye vondt om Rob. Han er en super bass spiller, men det var Jason også, og han hadde mye med bandet å gjøre. Kanskje Metallica aldri blir likt, men det kan fortsatt være sinnsykt bra. Noe jeg forventer. St. Anger var et ganske lamt album ja, men det kan ha mye med problemer i bandet osv som har gjort det. Har på en følelse at de er ferdig med perioden de hadde mellom Load til St. Anger nå, og at de vil satse mer på deres tidligere musikk. Men, bare tiden vil vise! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå