Sephiroth Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 noe jeg lurer veldig på.. Vil jeg merke noe stor ytelsesforskjell på PC8500 ram og PC6400 ?? det er jo en del kjappere og HK jeg har valgt takler jo PC8500. Hvis det er raskt men ustabilt vil jeg jo ikke ha det. Stabilitet over ytelse hehe hva mener dere ? Seph Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 vil bare merke det ved føy belastning av maskinen, som ved feks redigering og spill... men siden ddr2 8500 har blitt så billig så sier jeg bare kjør på! komplett har fine 2 gig sett fra ca 600 kr tror jeg.. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334571 Disse gjør greit 1200mzh. Feil og stabilithet skal alltid testet. Du setter spenning og riktig timing i bios. Memtest86+ 1.70 Kjører denne en del timer ingen feil,da er det stabilt. Endret 6. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 har har aldri gjort noe med ramen i bios, lar den finne det ut selv.. er det dumt? har aldri hatt noe prob med ram da. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg mener det er viktig og lære seg gode rutiner for og teste hardware. Når noe først ryker så er du ikke helt lost. Jeg setter alltid spennig og timings i bios manuelt Booter aldri win før dette er testet. Husk dårlig minne kan ødlegge filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå