Atomics Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Age of Conan filmer Hei alle sammen! Jeg kaster meg nå ut, og starter på denne tråden, som vil bli oppdatert over de neste dagene, er en del saker å legge inn. Her skal jeg forsøke å legge inn links til alle videoer jeg kan finne, og en kort beskrivelse av de jeg mener det er mulig. Dette vil ta tid, og jeg håper alle kan vente. Det er mulig at jeg ikke legger like stor vekt på alle videoer pga forskjellige kvaliteter, men skal prøve å finne litt av alt. Denne tråden vil ta tid å forme, så ikke forvent den ferdig med det første. ---------------- Trådnyheter: 06.12.07: Tråden opprettet, to videoer lagt til første kvelden, satser på flere de kommende dagene. 12.12.07: Første oppdatering, tatt noen dager pga jeg er svært opptatt for tiden, men lover å legge til flere med tiden, legger til 5 nye videoer i kveld. Må gjøre noen fundementale endringer på tråden snart pga høyt antall videoer å velge mellom, må også droppe de eldre antagligvis også, slik at spillet ikke ser dårligere ut. 15.12.07: Gjør noen mindre endringer på tråden, fordi mange av videoene er av forskjellige kategori og typer. Lagt til 6 nye videoer. 18.01.08: Gjenoppliver tråden for alvor igjen, og satser på masse nye videoer fremover! ---------------- ---------------------------------------------------------------------- Video FAQ Info: Laget av en svært dedikert fan, som i disse dager er på besøk i Oslo hos Funcom pga konkurransen han vant med denne videoen. Per i dag nesten helt korrekt. Enjoy! HD Streaming & Download: Her ---------------------------------------------------------------------- Trailere ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A Tale by the Bar Info: Ny trailer, sluppet den 06.12.07. Viser Age of Conan fra sin beste vinkel så langt. Masse steder, slosskamper, og forskjellige klasser som viser seg frem. Trailern er streamet, men kan lastes ned i 2 forskjellige formater, som igjen er fordelt inn i 2 forskjellige kvaliteter. Streaming Normal (480p) Streaming HD (720p) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sanctum Of The Burning Souls Info: Brooding on a mountaintop, overlooking the Wild Lands, the ruins of the City of Burning Souls is a tainted place. The last vestiges of Acheronian magic still cling to the ruins, and few are foolhardy enough to risk the wrath of the spirits and demons within. Mer info? Normal Download, klikk her! HD Download, ikke tilgjenglig! Streaming ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- The Black Ring Citadel Info: The infamous home of the Black Ring is buried deep beneath an ominous mountain that looms behind Kheshatta, city of magicians. This coven of the darkest sorcerers in all Stygia is led by the all-powerful Thoth-Amon, earth’s mightiest practitioner of black magicMer info? Normal Download, høyreklikk her! HD Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Battlekeep Siege (PVP) Info: Slåss for harde livet med dine beste venner for å forsvare ditt keep, eller spill på den andre siden som de som angriper for å erobre deres status.Mer info? Normal Download, høyreklikk her! HD Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Atzel's Approach Info: Gripped by a cruel winter, the mountain passes of this lawless land are choked with ice, while snow-laden winds howl through the canyons, sounding to mortal ears like the cries of a dying god.Mer info? Normal Download, klikk her! HD Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tech Demos Dreamworld Engine Tech Demo (18.01.2008) Liten Download: Høyreklikk & "Lagre som" Medium(480p)Download: Høyreklikk & "Lagre som" Stor(720p) Download: Høyreklikk & "Lagre som" Gameplay (BETA ONLY!) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Sword Slashin Gameplay HD Streaming: Her Normal Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Swords and Sorcery Gameplay HD Streaming: Her Normal Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Spellcasting Gameplay HD Streaming: Her Normal Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Half-Giant Battle Gameplay HD Streaming: Her Normal Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ CES 2008: Direct Feed Gameplay HD Streaming: Her Normal Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ PvP Showcases ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Cliffside Battle Gameplay HD Streaming: Her Normal Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Dokumentarer ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Conan goes to Tromsø Info:Filmet i Tromsø tidligere i høst, levert her i bra kvalitet ADVARSEL: Stor og lang (30 min) HD Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Spillutvikling i Norge Info: Fortsettelse av "Conan goes to Tromsø" hvor Erling Ellingsen snakker litt om spillutvikling i landet Norge. ADVARSEL: Stor og lang (1 Time+) HD Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Intervjuer ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Intervju med Produkt director av Age of Conan: Jørgen Tharaldsen Info: Et av de nyeste (15/12/07) intervjuene til dags dato som gir en kjapp oppsummering av spillet og deres muligheter og konfirmerer at X-box versjonen kommer etter at PC versjonen er ute på markedet blant annet. HD Streaming: Her Normal Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ CES 2008: Combat and Quests Interview Info: Kort intervju som har fouks på spillets kampsystem, som ikke er like for alle klasser, og questene deres. HD Streaming: Her Normal Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ CES 2008: Siege and pets Interview Info: Kort intervju som har fouks på endgame sieges på dine fiendlige guilds, altså alle andre guilds enn din egne! Her er det mye å lære og mye moro å sette seg inn i senere. Videoen handler også litt om de klassene som kan ha pets, og hvordan dette systemet funker i praksis. Selvsagt svært kort om petsene også! HD Streaming: Her Normal Streaming: Her ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Verdt en sticky folkens? Sjekk for oppdateringer jevnlig! Endret 18. januar 2008 av Atomics Lenke til kommentar
-=Svin=- Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 God ide, bare å komme med flere filmer så tenker jeg det kan lukte sticky Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så akkurat A Tale by the Bar og det hjelper seg nå altså! Endel detaljer der som får den mest hardbarka karen til å riste litt. Bare håper spillet kommer i mars som planlagt, ville vært noe dritt om det ble utstatt igjen. Lenke til kommentar
alike Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ta turen til http://www.stage6.com/ Der er det utrolig mye bra. Feks en på 30 fra Age of Conan in Tromsø der de spille første quest og viser litt annet på storskjerm. HD er den å Bra post btw Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Tråden oppdatert: 5 nye filmer lagt til, men lurer på, er selve posten for bred? Hvilken oppløsning bruker dere, og hvordan er tråden i den oppløsningen? For bred, for smal? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Den er litt bred ja. Jeg kjører 1680x1050 oppløsning. Overskriften går litt i hverandre. PS: Jeg bruker FF btw. Lenke til kommentar
-=Svin=- Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Passer fint hos meg, men kjører widescreen 1440x900... Begynner å komme seg med filmer nå, godt jobba. Ligger også en delfilmer av AoC ute på youtube, noen der er faktisk ikke så alt for dårlig Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Kjører 1280x960 og alt er perfekt, men fikk en sammenklemt siden en dag jeg jobbet med den, men ikke nå lengre, får se neste gang jeg redigerer. Når det gjelder antall, så vet jeg det ligger en del fint ute, men satser først på de med kvalitet, så får vi se etter det. Endret 14. desember 2007 av Atomics Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Var endel PvP klipp på Gametrailers nå...jeg har ikke sett dem før Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) La merke til dem i går, men ventet på konfimasjon på at de var offisielle først, skal legge dem med sammen med intervjuet neste gang. EDIT: Lagt til alle, har planer for mer. Endret 15. desember 2007 av Atomics Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Oppdatert med 5 nye filmer, blant annet: - CES videoer - Dreamworld Tech Demo (Svært bra!!!) - Visual FAQ (Nydelig..) Totalt 18 videoer her nå, alle med opptil 3 størrelser kvalitetesmessig. Omdøpte også tråden til noe enklere, og endret på overskriften. Kos dere. Endret 18. januar 2008 av Atomics Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ny tech demo video på gametrailers.com: http://www.gametrailers.com/player/29848.html Ser fantastisk ut! Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ventetiden føles bare lengre å lengre... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 6-manns instance Aff, føles mer å mer riktig å kjøpe ny pc bare til det spillet. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ny fantastisk 35 minutters presentasjon fra GDC finner du her: http://trailer.onlinewelten.com/videos,id3...esentation.html Her får vi se character creation, end-game, mounted combat, city building osv osv. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva slags klasse er det vi ser under "Gameplay"-videoene i hovedposten? Han som dual wielder... Lenke til kommentar
Josso Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 jeg klarer faen meg ikke vente mer! Det der var så sexy, at jeg har ikke ord.. Ser ut som vi nærmer oss en release, da? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva slags klasse er det vi ser under "Gameplay"-videoene i hovedposten? Han som dual wielder... Ser ut som Barbarian. Eller tidlig Conqueror da uten noe særlig rustning, men det er nok ikke Conqueror skills på baren hans. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Han sa vel hvilken klasser som var med? MEner det var Conqueror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå