Footy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 I kapitelet "Darkest Before Dawn" vi har kommet oss ned gruven, kommet et lite stykke ned. Plutselig tråkker vi på noe løs stein og vi glir enda lengre ned i gruven... Her blir vi rusha fra alle kanter.. Sittet i en halvtime å prøvd her, blir slakta. Skulel gjerne ha hatt shotgun nå, men det har jeg ikke... Noe triks til detta stedet eller? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er vell bare og skyte de sleme fyrene da, best og aime for hode da. http://www.youtube.com/results?search_quer...est+Before+Dawn noe som kan hjelpe her? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 hmm, se om dere klarer og skyte dere frem til et cover.. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 joa, men de kommer fra taket, og det ser ut til at det er helt random hvor de lander. står jeg intil en vegg står det plutselig en bak meg og dreper meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 skyt, skyt litt mer, skyt enda mer samtidig som du ser etter cover, til slutt, skyt alt som ser ut til å røre seg, for så bare kast en granat for å være sikker Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 tviler på at granat hjelper noe særlig, siden de kommer 1 og en fra alle kanter på en gang, så jeg må jo kaste granaten et sted. er jeg heldig får jeg tatt 1 med granat... Det er ikke disse kara som har våpen, det er de jævlene som skriker og løper mot deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) vel da kan du jo droppe granaten, resten av oppskriften virker hvis de er nære så få opp motorsagen på lancer og kutt de i deler. de tåler heller ikke så mye at det gjør noe da Endret 7. desember 2007 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 nei det gjør de ikke, men tar jeg frem motorsagen så eksploderer de jo når de dør, så da dør jeg og Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 aim and shot.. aim and shot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) hadde du hatt det på 360 skulle jeg med glede hjelpet deg men syntes ikke pc versjonen var verdt å bruke penger på Endret 7. desember 2007 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det ikke plassert en rimelig stor stein inntil en av veggene. Mener å huske jeg holdt meg rundt den hele tida... Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Min metode var/er og ta frem pistolen også slå-hoppe unna. Da må du hoppe fort, de eksploderer som du vet fort. Eller så kan du jo bare skjøt som en galning og håpe på det beste. Edit: noe ulogiskt.... Endret 7. desember 2007 av Olaus Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Den delen var jo grei nokk, bare skyt de "no scope" Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ren plaffing er tingen, lancer funker fett nok, kanskje best t.o.m. akkurat der. Blir de for nærgående er det omtrent bare å spurte og hoppe litt fram og tilbake, de er rimelig trege når de angriper. Er ikke noe mer enn det, skulle gå fint; selv gjorde jeg akkurat det på insane for ikke så alt for lenge siden. Lenke til kommentar
Speedy610 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 I kapitelet "Darkest Before Dawn"vi har kommet oss ned gruven, kommet et lite stykke ned. Plutselig tråkker vi på noe løs stein og vi glir enda lengre ned i gruven... Her blir vi rusha fra alle kanter.. Sittet i en halvtime å prøvd her, blir slakta. Skulel gjerne ha hatt shotgun nå, men det har jeg ikke... Noe triks til detta stedet eller? Det er veldig lett men kan godt hjelpe deg vis du har pc version av GOW...legg til LonlyKiller på venne listen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå