Gå til innhold

Bildekritikk: Det utlimate kontrastbilde


Aak1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et flott bilde! Nesten riktig som du sier at det er det ultimate kontrastbilde. Måtte le litt også da jeg så bildet etter å ha lest tittelen :p

 

Synes det var et utrolig stilrent og lekkert skudd, likte også vinkelen godt. Ville ha prøvd å bli kvitt den harde skyggen foran den hvite skåla, selv om det kan være litt vanskelig. For å pirke på en annen veldig liten ting, så kan du klone bort den bittelille prikken inni den hvite skåla. Ser også ut som det er bittelitt ute av fokus nærmest kamera, og for å være ekstra vrang - kanskje en smule utbrent. Ikke store greiene med andre ord. ;)

 

Ellers utrolig tøft, god idé!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Veldig god idé, og veldig godt utført. Som nevnt, klon vekk den lille prikken på den hvite skåla. Gjør meg gal :p Du bør vel også klare å klone vekk skyggen til den hvite. Melk og soyasaus?

 

Hvitt: Melk Svart: Kaffe, Cola og blekk :)

 

Jeg synes ikke den skyggen er så forstyrrende, faktisk så like jeg den.

 

 

post-94759-1196976270_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kan være jeg som er sær men får jo kaffeassosasjoner til skålen med det svarte i som igjen fører til at et spørsmål spretter opp i hodet mitt. Hvorfor er det kaffe i en skål? Melk kan jeg forstå, kan jo være ymse ting og tang nedi melken. Men kaffe i en skål?

 

Bildet i seg selv ble jo veldig bra, men dette ene spørsmålet begynte å "irritere" meg litt :blush:

Det gjorde at jeg ikke helt "skjønte" bildet. Vanskelig å forklare. Men men, stilleben er stilleben.

Endret av stoners
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...