Gjest Guest_gutt_123_* Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 snakka med ei på msn i går, så kom det til at jeg skal "besøke" hu på jobb og handle en ting som jeg trenger. Og da har jeg noen spørsmål, skal jeg bare handle den tingen og dra? det er mange folk der hele tiden trur jeg, vertfall den tiden det er snakk om. Å det vill jo ta litt tid og gjøre denne transaksjonen, vi snakker om at hu må bli med ut så må jeg bli med inn igjen for og betale, og vi må være litte granne ute alene. vi er over 18 men ikke eldre en 22 kan ikke si mer av sensitive grunner. hadde vert fint om noen kunne komme med noen tips om hva vi skal snakke om og sånne ting. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Stikk og kjøp noe om du finner noe du liker, blir bare dumt å kjøpe noe bare for å kjøpe noe. Benytt den korte tida på å invitere ut på kafe eller noe etter jobb der det faktisk er tid til å si mer enn hei og hade. Endret 6. desember 2007 av JimL Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_123_* Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg trenger faktisk den tingen jeg skal kjøpe da, og hu har hinta til kaffe før men trenger noe og snakke om Lenke til kommentar
LillaGubben Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Spør hvordan det går på jobb, hva hun skal i kveld eller i helga og be henne med på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå