Gå til innhold

HVa er galt? Acme setup feil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror han svarte at det tok 10 sek å google det for at du kanskje skulle forsøke det selv? God vane å legge til seg å google det først. Er det vanskelig å finne på google er det greit å komme hit, men hvis alle kommer hit uten å ha forsøkt å finne løsningen selv får vi plutselig ganske mange unødvendige poster her som kunne tatt 1 min å løse selv (altså en del kortere enn her) bare en hadde brukt google.

For å være litt snill for denne gangen kan jeg komme med noe som kanskje er en løsning. Hvis det ikke virker burde du google det selv, noe en burde forsøke før en kommer til ett forum og spør etter hjelp. Også for din egen tids del, da jeg regner med du vil ha det oppe fortest mulig.

Nå ser jeg at posten virker delvis fiendtlig, noe som ikke er meningen. Forsøker bare å få frem poenget at en burde google først. Spør gjerne her hvis du ikke finner svar ved å google, men blir fryktelig mange poster om det samme hvis en spør uten å sjekke først. Ofte får du til og med opp ett topic med samme emne fra diskusjon.no hvis du forsøker google, så da slipper vi tusenvis av poster om det samme også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...