Dozer_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei hei, jeg har nå sett meg lei av å stappe ørevoksen min enda lenger inn i skallen med "the plug" fra Koss og vil derfor ha nye hodetelefoner. Jeg er egentlig ikke blitt noe særlig glad i plugger, så jeg vil helst ha helt lukkede eller halv lukkede(er det ikke det de forskjellige heter?). Jeg har tidligere hatt PortaPro, men siden de rundt meg hørte mer på musikken min enn meg omtrent ble jeg absolutt ikke noe glad i disse. De vil nok bli brukt mest til mp3 spilleren, men mye over lange distanser, så litt behagelige hadde vært kjekt:) Jeg har ikke orket å sette meg inn i hva som er bra enda:P Men jeg tenkte å spørre her, så kan jeg begynne å se nå og kanskje velge utifra anbefalinger dere forhåpentligvis kommer med Prislappen bør helst ikke overstige tusenlappen, men kan strekke meg litt. På forhånd, takk Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Da kan jeg begynne med en kjapp kopi fra tidligere i dag --------------- Hva med disse: http://www.audiocubes.com/product/Audio-Te...Headphones.html Hvis du ikke har noe imot å bestille fra utlandet. De koster en del over 1000 fra det eneste norske stedet jeg har funnet dem (apple.no). Velidig gode, pene, musikalske, og de kan drives greit rett fra en bærbar spiller. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg så på de i sted, virket kurrante de:) Men siden du fant de på apple.no, kanksje de har de på eplehuset i bergen? Tenkte bare på å teste de der lizm... Noen andre forslag? Helst fra norske butikker, men er jo ingen umulighet å bestille fra utlandet heller da... Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) To hakk nedenfor er det en anna "beste hodetelefoner ca. 1000 spenn" tråd, der anbefales også Grado SR 60. Jeg er enig i at de er veldig gode, men de er også veldig åpne... i tillegg så er Grado fryktelig dyrt i andre land i forhold til i USA, så jeg føler at du får litt lite for penga. 1000 kroner er en litt vanskelig sum. Du beveger deg over de klassiske billige alternativene fra Koss og AKG, men det er fortsatt noen kroner igjen til de alternativene jeg synes er virkelig gode til bærbart bruk. Jeg ville lagt 5-600 kroner til på budsjettet og kjøpt et par Sennheiser HD-25: https://prisguiden.no/product.php?productId=40745 Edit: Nå ser jeg at trådstarter i tråden jeg nevnte snakker om Denon - 1000, det er også et skikkelig godt alternativ. Endret 6. desember 2007 av Sinsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå