Hagevikjen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Flere av tastene på mitt saitek eclipse tastatur fungerer ikke. Dersom jeg skifter usb port fungerer alle tastene i en liten stund, men ikke lenge. Noen som har opplevd lignende? Eller har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg sleit med at tastene såvidt funket, måtte trykke ekstremt hardt for at de skulle reagere. Dette var en feil i tastaturet, kanskje det er det samme hos deg? Endret 6. desember 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Hagevikjen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg sleit med at tastene såvidt funket, måtte trykke ekstremt hardt for at de skulle reagere. Dette var en feil i tastaturet, kanskje det er det samme hos deg? Ja tastene blir mer og mer treige og man må trykke hardere og hardere for å få de til å reagere, til slutt fungerer de ikke i det hele tatt. Ingenting å gjøre noe med? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Akkurat samme problemet som jeg hadde, er nok ikke noe å gjøre med det da det er en hardware feil. Jeg bare sendte det inn til netshop også fikk jeg nytt tilbake. Lenke til kommentar
Hagevikjen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ok. Og det har fungert bra? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja. Det har funket uten problemer i nesten et år nå. Lenke til kommentar
Hagevikjen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ok. Får sende det inn til komplett da. Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå