Landeplagen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Mulig jeg blingser på navnene, men jeg mente i hvertfall map nr. 2 i Red vs Blue videoen. Ser ut til at det er mye ganger i forskjellige høyder o.l. slik som i Lockout. Kan bli bra hvis inntrykket mitt stemmer. Ellers ser jo egentlig alle 3 gode ut. Laster ned med en gang jeg kommer hjem fra mattedag. Rats Nest er beregnet på BTB... Jeg tror foundry heller kan bli "den nye lockout". Den er jo så liten. Selv om den er styggest i konsept-grafikken, da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 laster ned nå er på 33%. er på 487.18mb. gleder meg Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Me 2 Matteeksamen er ferdig, og livet er fint. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Matteeksamen er ferdig, og livet er fint. Wow, jeg kan huske matte. Har ikke hatt matte siden i fjor, så. Har hatt engelsk-heldagsprøve, så får testet de i formiddag jeg også. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har hverken hatt matte eller naturfag i år jeg heller. Måtte ta opp matte på nytt fordi jeg str... eller forresten, når jeg tenker meg om så tok jeg opp matte på nytt fordi jeg synes det er gøy og kun det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Da var den lastet ned! Skal bli gøy å Forge litt nå! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har en drøm om å lage en ny "hang em high" , får se om det går. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg hadde planer om å lage en lockout-ish bane, men det hadde nok blitt litt fiasko... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vi får håpe noen andre gjør det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Har en drøm om å lage en ny "hang em high" , får se om det går. Heh bomma litt her. Mente den mapen som det er rocket i midten og usynlighet. Hele banen er tre etarsjers, men ett tårn øverst. Prisoner var det. Lockout ville vært det beste men det tviler jeg på at jeg kan få til. Endret 11. desember 2007 av gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå