Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen som har skjønt poenget? Joda til slutt er det bare tre lsk-supportere igjen. Har de ventet til siste t-bane for å se vif-supportern drite seg ut? Nei? Hvorfor blir da ikke dagen den samme uten vg? Jeg sitter igjen med flere spørsmål enn svar! Nice reklame btw. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Elendig reklame, og vålerenga suger. Case over. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 De synger vel "nå er det stille i fjeset" ? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 De synger vel "nå er det stille i fjeset" ? Fjøset ja. LSK er bondefolk, VIF er byfolk. Jeg har ikke skjønt poenget med reklamen. Den er forøvrig elendig, en av de reklamene som får meg til å skru av lyden / bytte kanal. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 De synger vel "nå er det stille i fjeset" ? Fjøset ja. LSK er bondefolk, VIF er byfolk. Jeg har ikke skjønt poenget med reklamen. Den er forøvrig elendig, en av de reklamene som får meg til å skru av lyden / bytte kanal. Bondefolk? Noen gang vært i Lillestrøm du eller? Hater Oslo folk som kaller alle som ikke bor midt i storbyen for bønder.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 De synger vel "nå er det stille i fjeset" ? Fjøset ja. LSK er bondefolk, VIF er byfolk. Jeg har ikke skjønt poenget med reklamen. Den er forøvrig elendig, en av de reklamene som får meg til å skru av lyden / bytte kanal. Bondefolk? Noen gang vært i Lillestrøm du eller? Hater Oslo folk som kaller alle som ikke bor midt i storbyen for bønder.. Ja, jeg har vært i lillestrøm. Ja det er bondeland. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bondefolk? Noen gang vært i Lillestrøm du eller? Hater Oslo folk som kaller alle som ikke bor midt i storbyen for bønder.. Yikes. Sinna bonde? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Liker reklamen. Men tar ikke poenget... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har heller absolutt ikke forstått poenget med den reklame, men jeg har slått meg til ro med at man sikkert må være fotballidiot for å forstå det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Han vil jo bli kvitt supporterne, så han kan få lese avisen sin i fred. Så han hjelper til. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Viser hvor latterlig enga supporterne er. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Viser hvor latterlig enga supporterne er. Du viser at AMO Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Han vil jo bli kvitt supporterne, så han kan få lese avisen sin i fred. Så han hjelper til. Det er sånn jeg har forstått det også. Når det plutselig blir helt stille så sier han "stille i fjøset" og leser avisen sin i fred. Han var sikkert lei disse forbanna fotballnerdene Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Viser hvor latterlig enga supporterne er. Du viser at AMO Du har seriøst lite å gjøre chris... Huffamej. Hvis ikke du får 6'er i norsk så blir det bråk! Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har fårstått det slik at han tar så sykt mye mer av fordi han leser vg en slags rikere hverdag? dagen er ikke helt det samme uten.. liker ikke vg eller dagbladet jeg for mye svada. aftenposten kultur er vel yndlingsavisen min Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Liker den jeg, nynner på den dagen lang Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det at han nynner "stille i fjøset" mens han endelig kan sette seg ned og lese avisen burde jo gjøre at det ringer noen bjeller. Han vil rett og slett lese VG, siden dagen ikke er den samme uten. Lenke til kommentar
dask Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vålerenga suger.... Reklamen var en smule komisk.. Vil ikke akkurat påstå at jeg falt i latter Har bare sett den en gang ettersom jeg ser lite på tv'n, så har ikke forstått den selv enda.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg skjønner det fortsatt ikke. Han vil bare få ro slik at han kan lese avisen sin sier dere? Og måten han prøver å oppnå dette på er å lage masse ablegøyer og tiltrekke oppmerksomhet til seg selv. Det strider i hvertfall mot all min logikk. Det er jo absolutt en genial måte å få dem til å være der litt lenger for å se litt mer på "hva denne idioten holder på med" Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tilfeldig humor uten mening? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå