Hk1 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har hatt mye trøbbel med pc`n min den tida jeg har hatt den. Det som er problemet nå: Skrur den på, alt funker som det skal helt til den kommer inn i windows. Da får jeg blåskjerm og pc`n restarter. Har prøvd å instalere Xp på nytt men pc`n henger seg når instalasjonsprogrammet kommer til "Starer Windows" Har prøvd med chkdsk i sikkerhetsmodus med ledetekst, men etter en stund så står det at den ikke kan fortsette i den modusen. Har også prøvd med flere hardisker og det samma skjer, kommer ikke inn i windows uten blåskjerm og pc`n henger seg under instalasjon av Xp. Noen forslag til ting jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Om du installerer OS fra plate så kan denne være ødlagt. Prøv en ny plate er mitt forslag. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kan være en minnefeil. Hvis du har flere minnebrikker i, så kan du ta ut en og en og sjekke om PC-en starter opp uten bsod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå