AHLGRENS Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Aner ikke hvor denne posten hører hjemme, så poster den her. Emnetittelen sier vel det jeg trenger hjelp til, sanger som en kan ha seg til?? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tenicious D - Fuck her gently Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Rapportert. men on topic@ spørs jo litt hva dama di liker. REM, Eric Clapton? forresten glem det, jeg kan jo ingenting om pulemusikk Endret 6. desember 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 50 cent -candy shop kanskje? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Type O Negative med "Love you to death" Lenke til kommentar
JimL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 DDE - Det går likar no Tenkte hovedsaklig på sangen, med CD-en i seg selv kan vel også fungere. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 DDE - Det går likar no Tenkte hovedsaklig på sangen, med CD-en i seg selv kan vel også fungere. SCARY ! Skulle akkurat til å lage ny post der jeg skrev det, men du kom meg i forkjøpet... Lenke til kommentar
JimL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Great minds think alike. Men nok OT trådstarter: lykke til Lenke til kommentar
AHLGRENS Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 DDE - Det går likar no Tenkte hovedsaklig på sangen, med CD-en i seg selv kan vel også fungere. SCARY ! Skulle akkurat til å lage ny post der jeg skrev det, men du kom meg i forkjøpet... DDE?? Finnes jo ikke noe som får deg til å miste lysta mer enn det! Kjære vene Lenke til kommentar
AHLGRENS Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Marvin Gaye - Sexual Healing Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 I got Erection - Turbonegro Blow me (like the wind) - Turbonegro (I fucked) Betty Page - Turbonegro Rock against ass - Turbonegro Train of Flesh - Turbonegro Det er noen jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dette har vi en tråd om fra før https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=694656 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg