nettii Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) hei som dere ser so har eg eksamen i morga i barne og ungdomsarbeidar faget. problemet er at eg bere skumleser over alt å får egentli ikkje med meg noke! hjerte bonker å eg klarer ikkje å konsentrere meg har hatt lesedag i dag,menne anaikkje om noke har komt inn i haude i det heiletatt. har mest lyst til å bere skrike ta at eg skjelver sånn. noken som har noken gode råd å kome med??? please trenge det Endret 6. desember 2007 av nettii Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 veldig ofte er det slik at du du tror det kommer til å gå dårlig, og du tror du ikke klarer å få med deg alt du skummer gjennom. Men likevel får du faktisk med deg det meste. Det tar bare litt ekstra tid å få orden på det i hodet ditt, siden du er så stresset. Det jeg anbefaler, er å bare ta det med ro. Slappe av. Ta deg en god joggetur, spis godt, og sov som en liten unge. Stå opp uthvilt i morgen og bestå eksamen! LYKKE TIL! Lenke til kommentar
nettii Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 jaujau takk for råde scorpier,men roa meg egentli ikkje jo foresten litt hehe Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Slapp av tenk at dette greier du, skriv notater og les de flere ganger etterpå Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Å skrive notater til det en leser funker ordentlig bra til meg, husker stoffet mye bedre da enn når jeg bare sitter og leser og leser time etter time. Det beste er når en tar notater å bruke sine egne ord og ikke skrible rett av boka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå