Gjest Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvordan kan man slette profilen sin her på gamer.no? På forhånd takk! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 med tanke på at du ikke har andre innlegg enn dette så burde vel "endre passord til noe du ikke kommer til å finne ut av med det første" være en greit metode. siden du har så få innlegg så kan det hende Simen1 eller Dotten sletter kontoen din også selv om det ikke er vanlig prosedyre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Eg antar det er kontoen på diskusjon.no forumet du pratar om? hernil har eit poeng her, du har jo kun eitt innlegg, og der spør du om å få den sletta. Er det noko spesiell grunn til det? Ein brukarkonto kan ikkje slettast, det står i retningslinjene. Det me kan gjere er å stenge kontoen ute permanent, då kan den ikkje brukast, men vil framleis eksistere på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Eg antar det er kontoen på diskusjon.no forumet du pratar om? hernil har eit poeng her, du har jo kun eitt innlegg, og der spør du om å få den sletta. Er det noko spesiell grunn til det? Ein brukarkonto kan ikkje slettast, det står i retningslinjene. Det me kan gjere er å stenge kontoen ute permanent, då kan den ikkje brukast, men vil framleis eksistere på forumet. Nettopp fordi jeg aldri skriver noe her. Driver og "rydder" litt opp i antall nettsteder jeg er registrert på, men da får jeg vel bare ha denne kontoen da Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men det er vel litt greit å ha den da? F.eks. om du får problemer med PC-en og ikke vet hva det er, kan du jo bare spørre her Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg