Fjoslen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, jeg går i 10.ende og vi har skal arrangere LAN, men. Jeg trenger noen til å installere OSGlobeLAN eller andre LAN-systemer (Hjemmesidebasert) Skal ha påloggingsfunksjon OSV. Siden heter www.silan.no og som du ser har jeg litt trøbbel når det gjelder dette Om noen kunne være så snill å hjelpe meg å installere dette så blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det hadde vært greit om du kunne spesifisere litt nærmere hva du har problemer med. Installasjonen av OSGlobeLAN går hovedsaklig ut på å opprette alle tabellene i en database og det følger med en fil som gjør dette for deg. Det du trenger å gjøre er å fylle inn databasenavn, brukernavn, passord og navn på database (som selvfølgelig må eksistere) i konfigurasjonsfilen. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg fant fila å la inn MySQL infoen men som dere ser får jeg enda ikke til :S Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Feilene du får er at den ikke finner tabellene. Har du satt rett databasenavn i konfigurasjonsfilen og lagt til tabellene i den databasen? Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Nå er jeg ikke helt med her. Om det er noen som kan gjøre dette for meg så send meg PM eller legg meg til på MSN deddi alfakrull live dotte com Jeg har satt riktig databasenavn men jeg vet ikke hvordan jeg legger til disse tebellene. Endret 7. desember 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvis du hr tilgang til phpmyadmin eller noe lignende på webserveren kan du bruke import funksjonen og lime inn alt som står i install filen der. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Nå er det fiksa Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg flytter denne til webprogramvare jeg. Send meg en PM hvis det er helt på jordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå