_tHokA_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Orginale eksosanlegget på bilen holder på å falle av. Det henger på halv 4 nå, venter bare på at den skal falle av. Derfor tenkte jeg å kjøpe effektanlegg da jeg først (kanskje?) må kjøpe nytt. Bilen min er en Audi 80, B4 (93, 2.0 liters). Har sett litt på "Simons Sportsystem" som de selger på XtremeCar. Ligger på 3000kr ca +/-. Men er det noen som har erfaring med Simons? Eller er det andre effekt anlegg som er bedre. Bedre = Mer effekt, og ikke minst. Best lyd Sitat Simons sportsystemer har høyeste kvalitet i matrialer of finish, samt konstruksjon som bygger på mangeårig konkurranseerfaring. Dette gir deg også fordeler ved normale kjøreforrhold. Systemet har størrer rørdimensjon enn orginalt, avgasslyden har en sportslig tone og lydnivået er tilpasset norske bestemmelser. Fordeler ved Simons sportsystemer: - 5-8% Høyere effekt - Sporty lyd - Lavt motortrykk gir lavere bensinforbruk - Sterk konstruksjon og høy kvalitet på råmatrialene gir lang levetid Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Simons er helt kurant og ikke noe dårlig greier. Bruker det mye og anbefaler det. Lyden pleier og være midt i blinken. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har Simons på 323'n min, funker bra. God lyd, ikkeno tull med det så langt. Har vel sitti på 3-4 måneder. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har hørt mye at det ruster fort og holder ikke så lenge. Men jeg har hatt det på bilen min i 3 år nå, og enda ikke falt av Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 det ruster !!! kjøper det aldri igjen Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kjøp simons rustfritt da vel... du kan gange prisen med 3. Ved riktig hard kjøring ruster ikke eksosen uansett. Alt vannet damper bort. Jeg har vanlig hjemmesnekkra simons på min. Totalt kom vel hele anlegget på litt over 1000 lappen. Det er like blankt og fint som kliss ny eksos HELE veien. Litt over 2 år gammalt. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Det ferdig anlegget til Audi 80 ser helt greit ut. Med 2x 80mm utløp bak vil bilen bli penere bak. Kommer nok til å gå for det. Koster bare 3000kr og er jo verdt det, om det gir bedre lyd enn orginalen og ser bedre ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå