Gå til innhold

CrossFire til to skjermar

fjellmannen

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg skal kjøpe ny datamaskin og planlegg å nytte to skjermar til denne. Eg ynskjer å bruke èin skjerm til spel osb., medan den andre berre skal vise internettsider m.v. Det er såleis eit poeng at berre den eine skjermen treng eit godt grafikkort.

Planen min er som fylgjer:

-kople to Radeon HD 3870-kort 512 MB i CrossFire til den fyrste skjermen (PCIe 2.0) via HDMI

-kople eit Geforce FX 5200 128 MB (PCI) til den andre via DVI

Eg har to spørsmål relatert til dette:

-Treng eg ekstrautstyr for å få CrossFire til å fungere, eller fylgjer alt nødvendig utstyr med skjermkorta?

-Fungerer CrossFire slik at eg kan kople ein HDMI-kabel i eitt av korta, og so vil skjermen som er kopla i den andre enden av denne kunne utnytte begge korta? Eller treng eg Y-kabel eller liknande?

-Vil eg kunne oppleve at den andre skjermen med FX 5200-kort kan få problem med å vise Vista 64-bit el. andre program? Kan ev. heile systemet si yting verte redusert som følge av dette?

Har nokon tips til korleis dette kan løysast?

På førehand mange takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Fungerer det slik at eg kan kople eitt PCIe x16-skjermkort til kvar av skjermane til vanleg, men kople korta i CrossFire og nytte dei med éin skjerm ved behov?

Og vidare: Dersom eg bestemmer meg for å nytte dei to PCIe x16-korta til ein skjerm, vil det då vere noko poeng i å nytte eit PCI-kort (FX5200 er det beste eg har funne til bruk med denne kontakten) til den andre skjermen i det heile ... Vil dette kortet kunne vise Windows Vista med Aero utan problem?

Eg er sers takksam for alle svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...