Gå til innhold

Nye detaljer på Rainbow Six: Vegas 2!

Lommiss

Anbefalte innlegg

- The game will have 11 new weapons.

- Rainbow Six Vegas 2 will also feature 11 new multiplayer maps, of which a few remakes from Rainbow Six 3: Raven Shield.

- There will also be 2 new multiplayer modes.

- The Xbox Live part is also expanded with a new 'Search' function, for quicker results in match findings.

- You will also be able to join matches that have already started, so that you don't have to wait until the round is over for you to start.

- Ubisoft has also strongly modified the enemy A.I. for the singleplayer part.

- You will also be able to choose between a male or female character in the singleplayer. Plus you will be able to customize your character in lost of different parts and ways.

- Every cutscene in the game is real-time, like for instance Half Life.

- The singleplayer portion is partly sequel and partly prequel.

- The framerate is much higher, which results in a smoother and better image.

- Planned for release in the US in March 2008.

http://www.n4g.com/News-90633.aspx

Høres bra ut, men savner kanskje litt mer nytt? HVa synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

R6: Vegas var ett bra spill uten tvil men elendig online støtte. Det som var problemet, dette spillet var noe HELT nytt innen gameplay og kunne virkelig tatt av. Men Ubisoft var rett og slett ræva på online støtten her. Serverbrowser som ikke funket, tonnevis av bugs og INGEN støtte for dedikerte servere satte virkelig punktum for spillet her.

Jeg bokstavelig hadde servere og linje klare for spillet her, men ingen dedikerte serverfiler filer fikk jeg og når de først kom var det ingen støtte for linux og du måtte ha cdplaten inni. Ergo du måtte kjøpe ett spill bare for servern !

Så dette kan sikkert bli ett bra spill, men det er onlinedelen jeg er mer redd for. Ubisoft er rett og slett elendig på dette her, de leier inn folk for å kode serverbrowser noe jeg ikke helt skjønner da man kan leie gamespy sin som funker bra.

Lenke til kommentar

Du snakker vel om PC versjonen? Jeg vil si online delen var det beste ved hele Vegas jeg, MEN de kunne gjort det så sykt mye bedre! Det største minuset var at det lagget på så og si alle servere, med mindre du hostet selv. Det andre var bra syntes jeg, untatt noen flere store minuser.

Endret av Lommiss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...