sammykk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, andre jenter her som spiller COD4? Jeg er ei jente på 29 som ble lei av å se typen spille, og ville prøve selv. Jeg er dritdårlig og får nesten alltid grisebank (foreløpig) , men jeg har det gøy!!!! Mitt nick er sammykk. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 bra med jenter som spiller COD4 Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hehe... tenkte å runde spillet one-player først før jeg joiner deg online. har et håp om at dette skal gjøre meg bittelitt bedre. men trenger helt klart ikke være best for å ha det gøy sees snart! spiller resistance online foreløpig. spilt det coop med typen? det er også rågøy! Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Heia likestilling. Skulle ønske jeg fikk kjæresten til å få øynene opp for kunstformen spill. COD4 er kanskje ikke så representativ der, men jeg prøver å vise til Uncharted og Heavenly Sword Lenke til kommentar
sammykk Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Heia likestilling. Skulle ønske jeg fikk kjæresten til å få øynene opp for kunstformen spill. COD4 er kanskje ikke så representativ der, men jeg prøver å vise til Uncharted og Heavenly Sword Prøv å anbefale Oblivion til henne! Det funka for meg!! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hehe klarte å få dama hekta på Battlefield 2, så måtte jo kjøpe henne en bærbar som hun kunne spille på. Fikk henne til å teste Guitar Hero 3, og hun så ut til å like det Og Burnout gleder vi oss begge til!! Morsomt når man får sin bedre halvdel med på hobbyen min. Morsomt at der er flere jenter som spiller COD4, men har tilgode å ha hørt noen jenter i lobbyene på COD4. Men driftet faktisk mot en gresk jente i NFS Pro Street her om dagen.. Hun slo meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Spilte faktisk med en amerikansk jente forrige dagen. Hun ble spammet med grisesnakk fra andre amerikanske fjortisser så ble serveren disconnected. Edit: Altså på COD4 Endret 7. desember 2007 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jepp vi har en jente(Claudius) i klanen - hun er veldig god både i BF2 og COD4 blant andre spill og er en fortrefflig hyggelig stemme på Teamspeak og Ventrilo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Skal adde deg, så kan vi spille en dag! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Finnes det noe mer sexy?:o jaja adder deg jeg! Endret 7. desember 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 spilt coop med typen? det er også rågøy! Behold, The perfect gf. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Wohoo, dama mi liker å spille JetMan på facebook :-P Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har du prøvd å spille single-gamet da sammykk? Du trenger jo ikke spille på den hardeste vansklighetsgraden. Jeg spiller nest lettest. Jeg lover deg at du vil bli enda bedre i spillet av det! Føler på meg at jeg er i nærheten av å runde det snart!!! Lenke til kommentar
ettsomikkeeribruk Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dama mi liker faktisk å se på jeg spiller cod4 online Rimelig fornøyd med den Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeee. Jeg er jente - 18 - ganske normal også Spiller R6, GRAW2 og COD4 Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Spilte mot en hyggelig dame på CoD4 igår, han tok over for typen eller noe, så spilte hun Hun var faktisk ganske god, og flink til å bruke micen Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeee. Jeg er jente - 18 - ganske normal også Spiller R6, GRAW2 og COD4 MacBook og PS3 Girl power. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå