Sevenord Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 vet at det sikkert finnes 100slike tråder men jeg klarte ikke dy meg..Saken er at jeg skal på lan om 3t og er litt usikker om jeg har fått med det vesentlige: Tp.kabel Skjerm Kabinett Mus Musmatte - SpeedPad Tastatur Sovepose Mobiltelefon Pengebok Hodepute Brenne plater Div spill Strømkabel – forgrening Pc strømkabler ”Letherman” Verktøy Sprittusj / cd.marker– merke strømkabler etc. Lue og/eller caps Extra t-shirt Tannbørste - tannkrem Deospray Sandaler what ya think? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 kommer ann på hvor lenge du skal være borte.. men hva med et par boxere og håndkle så du kan dusje? boxere er et must! og kanskje mer enn en t-skjorte? et par par sokker? selv ser jeg og på mat som en vesentlig ting.. man pleier liksom å bli sulten.. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 regner med at du har tenkr på cola og mat Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 boxere ja :oops: blir til utpå søndagen, men det er en fillebutikk en liten km bortenfor. Kåla og potatis er oxo en selvfølge :smile: flere ting? Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 høytalere det er jo kjedelig å spille spill uten lyd :o Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 nå er jeg framme på lanet Høytalere er bannet på lan, just so that ya know ROCK STEADY vi er ca 80stk, ikke utrolig men artig nok!! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Bare for ordens skyld: På LAN greier jeg meg personlig totalt uten sovepose. Jeg har bare en stor, myk pute. Om våken-tida sitter jeg på den, når jeg sover rydder jeg vekk tastatur og mus og legger meg til å sove oppå den. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Svetter bare i rompa hvis jeg sitter på en stor pute jeg 8) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Svetter bare i rompa hvis jeg sitter på en stor pute jeg 8) Uggh ... sånne ting trenger du ikke fortelle oss Lenke til kommentar
letmein Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Svetter bare i rompa hvis jeg sitter på en stor pute jeg 8) Klam i hakket jah.. hehe Er igrunnen litt greit å ikke sitte så alt for godt på LAN, så blir man nesten nødt til å resise seg litt av og til å strekke litt på leggen. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det kan hvere greit å ta med Windows - CDen og alle driver som du bruker på pcen din - for sikkerhet skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå