tashaa Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 ja kun inne uten blitz. Eg har prøvd ute en gang men då ble bilde litt ødelagt, dt er veldig kalt ute nå.. trur dt sto 2004 på den. (men uannsett om dt er veldig masse lys inne så er dt forlite? :/ ) Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg skummet gjennom manualen og kan jo spørre for sikkerhets skyld: Når du tar bilder inne, holder du utløserknappen inne helt til du hører at lukkeren går igjen? Bruk stativ, siden eksponeringen blir fort såpass lang at du ikke vil få skarpe bilder håndholdt. Trykker du på "reset" knappen etter hvert bilde? (knapp no.3 i manualen) Lenke til kommentar
tashaa Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Ja dt gjør eg. ja eg trykker denvist eg skal ta bilde med en gang etterpå.. men vist eg ikke skal ta bilde på en lang stund gjør eg ike dt.. er dt galt?? Endret 29. desember 2007 av tashaa Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) problemet er vel at kameraet ikke vet at filmen er gammel som regel bruker jeg da og overeksponere med ett blendersteg per år siden filmen gikk ut, siden ditt kamera ikke har manuelle innstillinger går dette skeis.. men prøv med blitz og ute i skikkelig dagslys, kan hende du får brukbare bilder da. Endret 29. desember 2007 av Roskov Lenke til kommentar
tashaa Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 okey takk skal du ha! skal prøve det:) men lurte på en ting.. prosesstiden før du tar av papiret, vil bilde bli lysare vist man tar den vekk før den tiden man egentlig skal vente? eller blir den da mørkere/ødelagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå