Mikr89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei. Som overskriften sier så lurer jeg på om det går,da jeg har en ipod touch og søstera mi skal få en ipod nano,blir musikken min automatisk overført til nanoen hennes da eller? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du kan jo evntuelt skru av automatisk synkronisering av musikk og video, så du bare dreger over musikken du vil ha på den og den ipoden. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Apples tips. Har du WinXP er det jo like greit å opprette to forskjellige brukere på PC-en, da blir det ikke noe problem med to iPoder. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Så det er mulig å bare bruke to forskjellige kontoer i windows? Har alltid lurt på det der, men siden jeg er eneste bruker på min pc, så har jeg aldri fått testet om det er sånn:p Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Så det er mulig å bare bruke to forskjellige kontoer i windows? Har alltid lurt på det der, men siden jeg er eneste bruker på min pc, så har jeg aldri fått testet om det er sånn:p Det er bare å bruke to kontoer ja Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei. Som overskriften sier så lurer jeg på om det går,da jeg har en ipod touch og søstera mi skal få en ipod nano,blir musikken min automatisk overført til nanoen hennes da eller? Hei du, det er ikkeno problem å bruke to ipoder i samme iTunes. Hver spiller har sitt eget modellnr. så programmet skjønner at det er forskjelldige pod,er som er i bruk. Det jeg gjør da er at når den ene (av di to jeg har, en Nano 3G og en 80G Video) er koblet til så går jeg inn i innstillinger til pod,en og velger spillelister den skal synke med. Så hvis du begynner med å lage en spilleliste med f.eks ditt navn og en til den andre så er det lettere å holde orden. Du kan da la alt være slik at din eller den andre synker med det som blir lagt inn i den spillelisten som du har valgt vil være med. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei. Som overskriften sier så lurer jeg på om det går,da jeg har en ipod touch og søstera mi skal få en ipod nano,blir musikken min automatisk overført til nanoen hennes da eller? Hei du, det er ikkeno problem å bruke to ipoder i samme iTunes. Hver spiller har sitt eget modellnr. så programmet skjønner at det er forskjelldige pod,er som er i bruk. Det jeg gjør da er at når den ene (av di to jeg har, en Nano 3G og en 80G Video) er koblet til så går jeg inn i innstillinger til pod,en og velger spillelister den skal synke med. Så hvis du begynner med å lage en spilleliste med f.eks ditt navn og en til den andre så er det lettere å holde orden. Du kan da la alt være slik at din eller den andre synker med det som blir lagt inn i den spillelisten som du har valgt vil være med. Tusen takk før den. Var veldig fin info og få med seg. Da skal jeg teste det ut og se hvordan det går Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tusen takk før den. Var veldig fin info og få med seg. Da skal jeg teste det ut og se hvordan det går ikkenostress vettu bare si fra hvis du trenger mer hjelp. Lenke til kommentar
osx Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Går helt greit ja. Har selv 5 iPoder på samme data. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Går helt greit ja. Har selv 5 iPoder på samme data. Hele 5 stykk? Ka du skal bruke alle dem til da? Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Går helt greit ja. Har selv 5 iPoder på samme data. Hele 5 stykk? Ka du skal bruke alle dem til da? Sikkert en til bilen, en til båten, en til sykkelturen, en til ...... ja.. hehe.. men greit å ha flere da Lenke til kommentar
osx Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Går helt greit ja. Har selv 5 iPoder på samme data. Hele 5 stykk? Ka du skal bruke alle dem til da? Hehe, kanskje jeg formulerte meg dårlig. Alle er ikke mine, men det er antallet som finnes her i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå