Gå til innhold

High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition

HerrGhost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lastet det ned fra min US account. Har bara såvidt testet det, men ser ut til å være et standart SP og online poker spill med grei 3d grafikk og ranking system. Inneholder vell det man kan forvente seg i et pokerspill men synes det blir litt kjedelig. Hehe, egentlig ganske tullete at jeg lastet det ned til å begynde med.

Funker nok best til å finjustere hold 'em skillsa til neste showdown med pokerlaget.

Kunne vært et kjempegøy spill om man kunne spille om ekte penger fra PSN kontoen.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Tenkte å ta meg ei runde poker på nett, har ikke prøvd på noen måneder. Problemet er at jeg ikke kommer på noen server for å få spilt. Er det noen andre som har prøvd i det siste og kommet inn på en server? Feilmeliding jeg får "The game's backend services could not be reached due to a timeout"

Jeg har lastet ned fra US store for mange måneder siden. Er for "lett" å spille turnering mot maskinen.

Lastet ned en patch for noen uker siden, da kunne man visst bruke pseye. Hadde vært gøy å teste det. Prøvde da og, men fikk samme feilmelding, tenkte at det var pågrunn av stor pågang grunnet pseye funksjonen.

Endret av Freddie_W
Lenke til kommentar
Tenkte å ta meg ei runde poker på nett, har ikke prøvd på noen måneder. Problemet er at jeg ikke kommer på noen server for å få spilt. Er det noen andre som har prøvd i det siste og kommet inn på en server? Feilmeliding jeg får "The game's backend services could not be reached due to a timeout"

Jeg har lastet ned fra US store for mange måneder siden. Er for "lett" å spille turnering mot maskinen.

Lastet ned en patch for noen uker siden, da kunne man visst bruke pseye. Hadde vært gøy å teste det. Prøvde da og, men fikk samme feilmelding, tenkte at det var pågrunn av stor pågang grunnet pseye funksjonen.

Fikk akuratt det samme selv etter jeg hadde kjøpt det, ble så jævlig forbanna (unnskyld språket) at det var like for jeg heiv hele maskinen ut av vinduet. Heldigvis gjorde jeg ikke det, og har ikke rørt spillet siden.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...