HerrGhost Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kor ble det av High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition til EU store? Har savnet dette spillet en stund no. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Veit det er litt off topic:p men har vurdert å laste det ned, er det noe bra? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har lastet det ned fra min US account. Har bara såvidt testet det, men ser ut til å være et standart SP og online poker spill med grei 3d grafikk og ranking system. Inneholder vell det man kan forvente seg i et pokerspill men synes det blir litt kjedelig. Hehe, egentlig ganske tullete at jeg lastet det ned til å begynde med. Funker nok best til å finjustere hold 'em skillsa til neste showdown med pokerlaget. Kunne vært et kjempegøy spill om man kunne spille om ekte penger fra PSN kontoen. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Tenkte å ta meg ei runde poker på nett, har ikke prøvd på noen måneder. Problemet er at jeg ikke kommer på noen server for å få spilt. Er det noen andre som har prøvd i det siste og kommet inn på en server? Feilmeliding jeg får "The game's backend services could not be reached due to a timeout" Jeg har lastet ned fra US store for mange måneder siden. Er for "lett" å spille turnering mot maskinen. Lastet ned en patch for noen uker siden, da kunne man visst bruke pseye. Hadde vært gøy å teste det. Prøvde da og, men fikk samme feilmelding, tenkte at det var pågrunn av stor pågang grunnet pseye funksjonen. Endret 6. juni 2008 av Freddie_W Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Tenkte å ta meg ei runde poker på nett, har ikke prøvd på noen måneder. Problemet er at jeg ikke kommer på noen server for å få spilt. Er det noen andre som har prøvd i det siste og kommet inn på en server? Feilmeliding jeg får "The game's backend services could not be reached due to a timeout" Jeg har lastet ned fra US store for mange måneder siden. Er for "lett" å spille turnering mot maskinen. Lastet ned en patch for noen uker siden, da kunne man visst bruke pseye. Hadde vært gøy å teste det. Prøvde da og, men fikk samme feilmelding, tenkte at det var pågrunn av stor pågang grunnet pseye funksjonen. Fikk akuratt det samme selv etter jeg hadde kjøpt det, ble så jævlig forbanna (unnskyld språket) at det var like for jeg heiv hele maskinen ut av vinduet. Heldigvis gjorde jeg ikke det, og har ikke rørt spillet siden. Endret 6. juni 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Veit det er litt off topic:p men har vurdert å laste det ned, er det noe bra? Jeg likte det, spilte det en 2 dagers tid på single player. Syntes det var ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå