Simenrf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hei jeg lurer rett og slett på om jeg burde kjøpe ny pc nå før jul? siden det er noen gode juletilbud. Har et budsjett på ca. 7000 kr, er det mulig å få noe bra data for den summen? + skjerm? har ønsket meg penger til jul, men kommer prisene til å stige? Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) hei jeg lurer rett og slett på om jeg burde kjøpe ny pc nå før jul? siden det er noen gode juletilbud. Har et budsjett på ca. 7000 kr, er det mulig å få noe bra data for den summen? + skjerm? har ønsket meg penger til jul, men kommer prisene til å stige? Hei du der... føler meg veldig sikker på at prisene ikke stiger etter jul. Det er jo da salgsmåneden begynner, ihvertfall for klær, sko, etc. Prisene på PC eller PC-deler kommer nok ihvertfall ikke til å stige på grunn av restlager i butikkene og at jeg enda ikke har sett kunstig billig utstyr før jul. Endret 6. desember 2007 av Zatuu Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 7 lapper for kassa med skjerm! da blir det ikke mye spillmaskin nei! Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 10 lapper da?? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 7 lapper for kassa med skjerm! da blir det ikke mye spillmaskin nei! Tull! Han kan få en helt brukbar PC med 19-22" widescreen LCD for 7-8 tusen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 spørs jo hvor mye og hva slags spill det er snakk om her da.... må fort regne med 2k for en skjerm.. og da har man 5 lapper til kassa noe som vi si kanskje 7-1000kr på grafikk... blir nok ikke mer en 20 fps i crysis da nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå