Binzer Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Oppdaget her en dag at jeg nå uten videre kan gå inn i andre brukeres "Documents and settings" når jeg har logget på via min profil. Ved forsøk på dette tidligere har jeg blitt nekta. XP Professional, engelsk Ungdommene i huset klager også på at de kan lese hverandres "D and S". Hva er det jeg har gjort?:-? Svein Lenke til kommentar
exchange Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 at du har ulike profiler hindrer deg ikke i å få tilgang i andres profiler. Er ntfs rettigheter som settes under security taben på den aktuelle mappen som bestemmer tilgang til mapper og filer. For å hindre tilgang til andres documents and settings, sett deny read på de aktuelle brukere. Lenke til kommentar
Binzer Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 For å hindre tilgang til andres documents and settings, sett deny read på de aktuelle brukere. Vel...har ikke satt "deny read" på noen mapper, men har krysset av i "Make this folder personal" under Sharing-fanen på mappe-egenskapene. Det er det som ikke fungerer lenger. Mappene er blitt leselige for alle. Svein Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 er du sikker på at du har NTFS fil system på disken din da?. Avgrensninger er ikke mulig i FAT (på samme maskin) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå