Andrs Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 emne tittel: D300 - leste du advarslene før du startet? Ja, leste du advarslene i manualen før du begynte å bruke kameraet? Spesielt viktig (og morsomt..) vil jeg si at dette punktet er: !Bruke søkerens diopterkontrollNår du håndterer søkerens diopterkontroll med øyet inntil søkeren, må du passe på at du ikke får fingeren i øyet. Fikk meg en liten latter når jeg leste den, er jo nesten blitt sånn som i statene, man skriver selv den mest naturlige sak i verden for å beskytte seg mot søksmål. Enhver normal person skjønner vel det at man må utøve litt forsiktighet i nevnte situasjon? Fant en annen setning også som jeg lurer på om de har glemt å oppdatere: Selv om vi har gjort alt vi kan for å sørge for at informasjonen i brukerveiledningen er nøyaktig og fullstendig, setter vi pris på at du melder fra om eventuelle feil eller mangler til Interfoto AS Det er vel en stund siden Interfoto hadde noe med Nikon å gjøre? (sånn utenom salg og rep av Pro modeller?) Eller har de forsatt jobben med trykking av manualen? Tenkte kanskje Nikon Norge ordnet det selv? De vet vel hva slags folk som kjøper Nikon....... Synes denne var bra :!: :!: Ja, jeg bruker Canon, så jer er enig Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Rett og slett genialt . Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Haha, bra Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Skjønte'n ikke... forklaring...? Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du er useless. Indeed! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå