Tmz Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Få meg ordentlige venner... Få meg ordentlige venner... Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Få kjæreste. Er godt i gang med det allerede;) Få flere gode venner. Begynne å trene. Bli bedre på skolen. Dette året skal jeg greie det! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Få fiksa helsa. Punktum. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 At testen er snart over og at jeg kan vise min virkelig identitet så fort 2007 er over. 5years of pretending something your not. Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Få fiksa helsa. Punktum. Samme her. Har trent aktivt hele livet mitt, men har hatt en pause på 2 år nå og det kjennes på kroppen. Og må såklart begynne å spise sunnere. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg er sikker på at du kan oppgradere avateren med et 1-tall innen året er omme, sirslask Ser ut som du tok feil. med tanke på at jeg ikke skal ut i kveld Lenke til kommentar
Innos Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) 2008 blir travelt for min del. Før sommeren skal jeg ha kommet i form, og før mars skal jeg ha valgt hva jeg skal ta neste år (vingler mellom å fortsette allmenn eller ta IKT). Det blir også mitt første år med eksamener som faktisk betyr noe. I tillegg skal jeg begynne å øvelseskjøre, begynne på sertifikat, muligens ta jegerprøven og fikse opp rommet. Som familie skal vi kjøpe ny bil, og har kjøpt ny ferieleilighet som blir ferdig til i sommer, så da blir det naturligvis en del jobb forbundet med det. Av mindre ting så blir det TG for første gang, og forhåpentligvis ny pc i forbindelse med det. Saken med Netshop og deres vanvittige support skal jeg også blir ferdig med. De svarer ikke på snailmail som vi ble bedt av forbrukerrådet å sende engang. Så nå må jeg få forbrukerrådet selv til å riste i dem. Har egentlig ingen forventninger, annet enn til TG da. Vil bare komme meg gjennom det som må gjøres med gode resultater, og i tillegg få kommet meg i form til sommeren. Forhåpentligvis får jeg også litt lenger hår, blitt bedre på gitar og hatt det litt gøy. =) Endret 31. desember 2007 av Innos Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 1. Må få regelmessig trening og få gjort 2. privatist eksamner !! 3. Drikke mindre øl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå