jahas Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ser at dt er blitt opprettet en tråd om hva som har skjedd i 2007, tenkte derfor å starte en tråd om hva du forventer av 2008. for min del blir det et spennende år, da jeg slutter på videregående, skal være russ og forhåpentligvis skjer det noe jeg aldri hadde drømt om. Uansett 2008, suprise me Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ny data foreløpig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Forventningene mine er ikke særlig høye. Jeg regner med at 08 blir like crappy som store deler av 07 (med untak av enkelte korte perioder) var Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Russ Bli student forhåpentligvis Kjøre masse bil og leike meg kose på de tinga der Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Mine mål for nyåret: - Begynne med aktiv trening igjen etter halvt år med pause. Store deler av mitt liv har bestått av aktivitet, og dette halvåret med treningsopphold er mitt lengste noen gang. - Tenke så smått på hva jeg vil videre i livet, da tenker jeg på videre skolegang etter mitt nåværende friår. - Fortsette mitt avstand til søtsaker, brus og annen mat som mer eller mindre er farlig. - Ta vare på min helse og mitt mål denne gangen er å ikke bli syk på et helt år. - Førerkort for personbil er så og si i boks på nyåret. - Fortsette på min utrolige, rolige og behalige jobb jeg har nå. Liker meg veldig godt i denne jobben, og arbeidsmiljøet er meget bra. - Fortsette å oppdage ny musikk, ellers holde på med andre kulturelle ting. Året 2008 skal brukes til mer filmtitting blant annet, og HD-filmer skal prioriteres hver måned. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ny gitar er første prioritet. Annet enn det er det ikke noen livsviktige nødvendigheter. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 -ny tv -ny data -begynne å jobbe mer og tjene penger -begynne på treningstudio -begynne å øvelseskjøre mer -opprettholde karakterene mine på skolen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Forventningene mine er ikke særlig høye. Jeg regner med at 08 blir like crappy som store deler av 07 (med untak av enkelte korte perioder) var Enig, tror ikke 08 blir noe store greier egentlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er sikker på at du kan oppgradere avateren med et 1-tall innen året er omme, sirslask Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er sikker på at du kan oppgradere avateren med et 1-tall innen året er omme, sirslask Å? Fortell! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Alt godt kommer til den som venter vet du Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lære meg munnspill Skaffe meg jobb så jeg kan røyke mer.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal lære med å runke med venstrehånda i løpet av neste år. Ellers er det ikke så mye. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal lære med å runke med venstrehånda i løpet av neste år. Ellers er det ikke så mye. Dette er forresten vanskligere å lære enn man skulle tro. Jeg har prøvd men jeg har det problemet at jeg hele tiden glipper... Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hmmm. godt spørsmål For øyeblikket er målene. - Kjøpe meg et hus i Røa-traktene - Få en ny prosjektbil (skyline eller noe slik) inn i garasjen igjen - Kjøpe meg en bedre bruksbil (v70 awd kanskje) - Kjøpe meg et nytt tv på minst 50 tommer (det kommer rett etter jul). - Kjøpe nye møbler (blir litt i samspill med huskjøptankene) - Spise mer enn jeg gjør nå - Være flinkere med å stå opp om morgenen for å komme tidsnok på jobb Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 - Komme meg igjennom heimevernet. - Komme meg igjennom et semester på universitetet. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gå ut med A i minst 4 fag, resten B Trene 4 ganger i uka Komme hjem til jenta man er gla i Jobbe og kose seg til sommeren Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 2008 blir vel det året jeg får lappen, gleder meg. Og Visa/Mastercard selvfølgelig. Skal bli koselig å slenge tusenlapper ut vinduet på dritt jeg aldri kommer til å bruke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal lære med å runke med venstrehånda i løpet av neste år. Ellers er det ikke så mye. Dette er forresten vanskligere å lære enn man skulle tro. Jeg har prøvd men jeg har det problemet at jeg hele tiden glipper... Noen som har noe tips? Pondus, anyone? Kunne vært høvelig å lære seg, plutselig er ikke høyrehånda tilgjengelig (pga. brudd, amputasjon, stab wounds, lepra osv.) og da er det alltids greit å kunne få jorda i bevegelse med venstra. Har møtt venstrehendte som runker med høyre, så det er ikke umulig. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg skal lære med å runke med venstrehånda i løpet av neste år. Ellers er det ikke så mye. Dette er forresten vanskligere å lære enn man skulle tro. Jeg har prøvd men jeg har det problemet at jeg hele tiden glipper... Noen som har noe tips? Pondus, anyone? Kunne vært høvelig å lære seg, plutselig er ikke høyrehånda tilgjengelig (pga. brudd, amputasjon, stab wounds, lepra osv.) og da er det alltids greit å kunne få jorda i bevegelse med venstra. Har møtt venstrehendte som runker med høyre, så det er ikke umulig. Funker supert det. Øvelse gjør mester. Bruker så og si ikke høyrehånda mer. Superpraktisk hvis du skulle finne på å surfe og wanke (er høyrehendt) Endret 6. desember 2007 av allyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå