_-tommy-_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har en DC 4mb linje.Denne funker fint.Men nå har jeg kjøpt en Linksys WRT300N.Har en pc med kabel koblet til, og en bærbar som er trådløst.Jeg kommer ikke inn på nett.Men jeg kommer meg inn på linksysen fra bærbaren, og jeg finner denne om jeg pinger.men kommer ikke inn på nette altså, har snakket med en og han sa at det var noe galt med innstillingene på pcen, men hva skal jeg gjøre om da? Det går greitt å koble til andre trådløse nettverk, men ikke dette. Håper på hjelp... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har du vært inne på nett siden til routeren din da...? Altså der innstillingene ligger? Lenke til kommentar
_-tommy-_ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Har du vært inne på nett siden til routeren din da...? Altså der innstillingene ligger? Har vert der ja, men hva kan jeg endre på? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det kan eg ikke si uten å ha sett hvordan oppsettert der ser ut.... Lenke til kommentar
_-tommy-_ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Det kan eg ikke si uten å ha sett hvordan oppsettert der ser ut.... Hjelper det om jeg sier helt standard.ikke rørt på noe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sånn var det hos meg også..fikset på noe inni der..da kom det... Lenke til kommentar
_-tommy-_ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Sånn var det hos meg også..fikset på noe inni der..da kom det... Du husker ikke hva du fikset på da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gikk inn på Setup og endret DHCP Server : fra disable til enable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå