Svendsen Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 hmm sliter litt med mailen min... pop kontoen til telenor funke rikke for meg så jeg tenkte jeg skulle sjekke www.online.no Men kom ikke inn på siden Noen andre som sliter Lenke til kommentar
martnber Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ja, for meg ser det ut som alt av domener som tilhører Telenor er borte. Kommer ikke inn på online.no, telenor.no, telenor.com, telenorplus.no, eller nextra.no. Noen som vet noe om hva dette skyldes? Lenke til kommentar
ZR Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har akkurat det samme problemet. For meg begynte det i går kveld. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Logget meg nettopp inn på kontoadminisrasjon for å sjekke forbruket mitt. Fungerte bra det... Inkludert Gjenstår: 63% Brukt: 37% Kvote: 1.00 GByte 1024 MByte Brukt: 0.38 GByte 387 MByte Rest: 0.62 GByte 637 MByte Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Bruker 2 POP-konti, funker OK her. online.no og e-postleser funker også OK. Lenke til kommentar
ZR Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Har fortsatt problemet. Hvordan er det med dere, har dere funnet ut hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 garantert no DNS-feil et eller anna sted. Åssen DNS server bruker du? Jeg bruker 193.212.1.11 og .10 funker her Lenke til kommentar
ZR Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Problemet er fikset. Jeg har kjørt med delt internett tilgang gjennom en D-Link DI-804 router. Dette ser ikke ut til å virke lenger, for når jeg kuttet ut bruken av den og koblet meg rett på ADSL modemet, virket alt OK. Er det nok et triks fra Telenor? Lenke til kommentar
ZR Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Lurte først på om jeg måtte kutte ut bruken av bredbåndsrouter, men etter endelig å få sendt en mail til Telenor, fikk jeg i dag svar på problemet. Hei. Takk for din henvendelse til Kundeservice! Dette problemet kan du løse ved å angi DNS-adresser på din oppkobling til internett: Hvis du benytter Windows 98 eller Millenium: Start -> Kontroll Panel -> Nettverk -> Markèr TCP/IP og klikk egenskaper, klikk deretter på skillearket konfigurasjon av DNS og sett merke på Aktivèr DNS Legg til følgende DNS'er: 148.122.208.99 148.122.161.3 Hvis du har Windows 2000 eller XP og bruker ADSL eller annen direkte tilkobling: Start -> Kontroll Panel -> Nettverkstilkoblinger -> Høyreklikk på lokal tilkobling, velg egenskaper. Markèr TCP/IP og klikk egenskaper Egenskaper for Tcp/ip -> og sett merke på Bruk følgende dns. Legg til følgende DNS'er: 148.122.208.99 148.122.161.3 Dersom du har Windows 2000 eller XP og oppringt forbindelse: Start -> Kontroll Panel -> Nettverkstilkoblinger -> Høyreklikk på forbindelsen, velg egenskaper. Klikk på nettverk -> Velg egenskaper for Tcp/ip -> sett merke på Bruk følgende dns. Sett inn følgende DNS'er: 148.122.208.99 148.122.161.3 Håper ovennevnte besvarte dine spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå