Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

SVCHOST problem! PC-en har klikka :p

Anbefalte innlegg

Heihopp,

jeg lasta ned adaware, regcleaner for å renske litt på PC-en idag. men etter jeg gjordet det og reboota, så klikka PC-en.

Jeg kommer nå inn i windows, og det meste fungerer, men etter noen sekunder så kommer det en beskjed om at det har oppstått en feil i windows og må avsluttes. Hvis jeg ikke gjør noen ting så står alt og jobber/venter som vanlig(helt til jeg rører noe). Sjekker Task manegern, og der står det at SVCHOST.EXE (Network Service) jobber på 50% av CPU'kraften. Skjekket dette pga. etter jeg hadde rensket PC-en så ble det "Limited or no connection" på network properties og på ikonet ned til høyre. Da jeg så avslutter dette så fungerer alt helt topp, i 20 sek, så kommer feilen "Generic Host Problem Windows 32 Services"

Og den rebooter seg etter 40 sek.

Har kjørt windows repair(med xp disken), men den finner ingenting, og har restoret alle ting som de antivirusprogrammene hadde lagret og passet på alt alt loader de defaulte tingene i MSCONFIG.

Noen som kan hjelpe? Har lite lyst å reinnstalere windows og miste alt :p

Acer Aspire E360 med Windows XP Media Edition

HELP :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt dette problemet selv, det var p.g.a add-aware som hadde ''lurt'' seg inn som SvChost. Den står og leecher rett fra maskinas CPU. Jeg orka ikke stresse med dette og tok rett og slett å formaterte : )

aha:P så snillt av Adaware :p

pc virker sykere og sykere for hver time :p nå fungerer ingenting, kanke komme inn på noen programmer eller "min datamaskin".

Norbat, takk for hintet, men kommer ikke så langt før den henger seg :p så blir nok format og inn med windows på nytt.

thanks peeps

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...