Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Virkelig irriterende problem, som om venstre piltast blir holdt inne evig. Hjelp

Anbefalte innlegg

Hallo!

Det har seg sånn at noen tilfeldige ganger jeg bruker Firefox 2, plutselig så blir det som om venstre piltast blir hold inne hele tiden, helt til jeg må ta ut batteriet på laptopen og starte på nytt.

Et veldig irriterende problem som hindrer meg i å gjøre så og si alt på PC-en.

Video av problemet her:

(kommer straks)

Om du skulle vite svaret på problemet, vær vennlig å si ifra :]

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Det er windows xp service pack 2 ..

med et annet visual style.

*Problemet oppstår også ved bruk av orginal temaer*

Ah, daså. er ikke sikker, muligens tastaturet ditt er litt skadet? Mitt er slik at det til tider kan poppe frem f.eks pppppppppppppppppppppppppppppppppppppp, så når jeg skal skrive ok, så blir det okkkkkkkkkkkkkkkkkk

skjønner?

Vet ikke hva du kan gjøre med det, annet enn og høre med dem du kjøpte dataen din hos.

Lenke til kommentar

Jeg har nøyaktig det samme problemet. Jeg har alltid hatt firefox oppe når dette skjer, men så har jeg jo nettleser oppe veldig ofte også... Jeg kjøpte meg nylig trådløst tastatur og mus, så jeg antar at det for min del har med det å gjøre. (Et logitech ettellerannetopplegg.)

Det går vekk når jeg logger av og på brukernavnet mitt. Det har også hendt at det gikk over av seg selv.

Lenke til kommentar

Setpoint, aha.. Bruker logitech tastatur og logitech mus med setpoint..

Hver gang de skjer har jeg 10+ faner oppe i Firefox..

Er egentlig ganske avhengig av setpoint, siden jeg har en mx revolution mus som har masse knapper n' shit jeg helst vil ha konfigurert etter setpoint :p

Tastaturet mitt tviler jeg på at det er noe feil med. Når jeg hadde Vista for ca. 2 uker siden skjedde dette aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...