DawnDusk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei! Har spilt akkustisk gitar i en liten stund, men kunne tenke meg å ønske en el-gitar til jul. Har liten erfaring egentlig, men har sett på denne til 2000 kr. Kan den være grei til en nybegynner tror dere? Lenke til kommentar
Pappa_Gris Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Fordel: Du får alt du trenger til oppstart for en billig sum Negativt: Når du har spilt et år sitter du med masse stæsj du kanskje synes er ubrukelig (med mindre du er glad i å samle!) Jeg vet ikke hvor bra denne pakken er, men har testet lignende tilbud på bassgitar. Har ikke veldig mye peiling på bass, men spilt gitar i mange år, og jeg merka veldig forskjell fra den i pakka mot en bass til en tusing mer (uten forsterker og alt det der da). Men det var så mye forskjell at den ble uaktuell for meg. Vond å få stemt, dårlig karakteristikk på pick-ups og kjip tone! Hva angår den du tenker på vet jeg ikke, men har vondt for å se at det er noe særlig å ha! Endret 7. desember 2007 av dagola Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg vil ha en Synthesizer. Lenke til kommentar
knsand Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har kikket litt på slike pakker, det er en del ute på www.finn.no, til rundt 2000,- Men; jeg har snakket med "noen"... Har etterhvert blitt snakket inn på en Squier Affinity Strat (fender klone, Alder body (hva er det?) og lønn hals) og en Roland forsterker MicroCube eller cube 15X, Gitaren kommer da på rundt 1900,- og forsterkeren kommer på 900,--1100,-. dvs rundt en 3000,- Kabel får en på Clas Ohlson, så får jeg bare ta småplukket etterhvert, (opplæringsCD, bag, sånn dings til å stemme med (kan bruke keyboard som jeg har) +diverse). Tanken er at Ok; om ikke dette er noe, (for noen i det hele tatt i familien) så kan jeg avertere på finn.no og få igjen omtrent det halve, tror det er litt vanskeligere med slike pakker. Og, Guttungen (og jeg) ønsker seg også en slik fra nissen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Alder body (hva er det?) og lønn hals) Alder kalles "or" på norsk. Det er et slags bjørketre. Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Squier Affinity og ein Cube er ein finfin begynnarpakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå