Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sliter litt med en oppgave som jeg håper noen her inne kan hjelpe litt med. Oppgave Fasit Jeg blir ikke mer klok av det som står i boka, ser ikke helt hvorfor master-slave vippa blir som den blir på slutten. Noen som har mulighet til å gi meg en kjapp innføring ? Lenke til kommentar
Princo82 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lenge siden jeg har hatt digital signalbehandling, men må si meg enig i at slutten på Q fra figur 1 virker feil. Prøvde å finne boka mi fra dette faget, men den er borte vekk så skal ikke si noe bestemt. Er du 100% sikker på at fasiten stemmer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Læreren som har lagt ut fasit til en øving, så den burde nå strengt tatt være rett, men det kan jo hende at han har gjort en liten feil. Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er noe feil her ja, Q skal ikke gå høy på slutten av a) Du kan simulere det her: http://tech-www.informatik.uni-hamburg.de/...-jkff/jkff.html Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Virker feil det der ja, når K er høy og J er lav så skal jo vippen gi ut 0 ved klokkendring, ikke sant? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ja fasiten er feil viss du bruker multisim så har jeg en fin krets som du kan se på som vil hjelpe veldig og poenge med kretsen er at ette vær vippe så blir signale forsinka og lengre viss du skjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå