Simkin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) har nå installert Crysis. prøvde først et kort. så prøvde jeg crossfire. men samme fps så installerte jeg hotfixen, men fremdeles fungerer ikke crossfire i crysis. er 2 stk HD2900 XT er det støtte for CF i crysis enda? (med kun 7.11 driveren, så er det flimmer over hele skjermen med CF aktivert, men ikke med hotfixen) Endret 6. desember 2007 av Simkin Lenke til kommentar
alike Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 ...sliter med det samme Crytec har sagt at det vil komme bedre støtte for crossfire ettervert, men de prioritere SLI først og fremst...dessverre Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) veel.. det ser ut til att det er en liten økning alikevel.. feks prøvde jeg å sikte mot samme plass, og fikk 44fps/65fps og 30/45 så det er en økning. jeg har satt shadows på low, og da fikk jeg en god del mer fps.. hva skal man med shadows på high? kjører ellers alt untatt shadows på high, 1024x1080 og ingen AA @ arveen har du flimmer med kun 7.11 driveren du også? uansett et tøft spill, men det kunne gått litt glattere, selv om det er mer enn spillbart nå også Endret 6. desember 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg kjører 2 HD3850 i CF, der har jeg også artifacts. Så den hotfixen, funker den på Catalyst 7.12 også? Har ikke testet Crysis uten CF enda, så jeg har ikke noe tall på med/uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå