NinjaPiraten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja... Har hatt masse problemer med PC-en i det siste, tror det er 3. tråden min her på 1 uke. Nå har jeg i allefall fått PC-en til å fungere, men er fortsatt noe feil... Jeg har for øyeblikket en XP student versjon som jeg fikk tak i siden den orginale XP CD-en funket ikke.. PC-en vil bare boot opp hvis den CD-en står i, hvis den ikke står i får jeg beskjed om en error og at jeg skal putte i system disk. Altså så lenge CD-en står i så funker det meste som det skal, men denne XP'n er litt "fucked" så er ting som ikke funker helt som de skal. Derfor ville jeg innstallere en ordentlig XP. Men... er jo selvfølgelig et problem her også... Hvis jeg booter opp med CD-en og trykker "any key" når man skal så bare fryser den før den kommer seg inn XP innstallasjonen. Prøvde også å kjøre Setup.exe i windows og så trykke "Install Windows XP" Ingenting skjer, vinduet bare fryser i rundt 20 sekunder før jeg kan trykke igjen, men det funker i allefall ikke. Hjelp!!! Setter STOR pris på hvis jeg får det fikset nå, har strevet med PC-en i 4-5 dager nå... Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) vist du ikke har noe viktig på HDD'en så kan du bruke "Killdisk"(har du noe viktig TA BACKUP) for med dette programmet mister du alt som har vært og som er, ingenting kan fåes tilbake dette er en såkalt "low level format" http://www.killdisk.com/downloadfree.htm her velger du mellom "floppy" og "CD" -version se om noen andre kan ha noe og hjelpe med først (ikke sikkert dette løser det) jeg tar ikke ansvar dersom du skulle miste noe (har sagt ifra) Endret 6. desember 2007 av Audison Connection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå