codec Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Gratis ringelyder og logoer m.m. Siden er på norsk og engelsk. Den er under konstruksjon, men det er lagt ut en del. http://www.home.no/codec Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Please slutt å spam da... Du har startet en slik tråd før, og så vidt jeg kan se er siden bare blitt enda dårligere siden sist. Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 det er jo fint at man ikke en gang kommer inn på siden da.. Lenke til kommentar
codec Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 det er jo fint at man ikke en gang kommer inn på siden da.. Merkelig. Alt skal være i orden. Hva slags connection har du? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 joda, men hvorfor den lille snirklete skriften? Nesten umulig og lese på min Pc...(1152x864 oppløsning) Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har faktisk telenor ADSL.......... suger... Lenke til kommentar
codec Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Siden er nå lagt ut med et helt nytt design og er verdt et besøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Skal aldri besøke den sida igjen. Blir jo plaget ihjel av den Simpsons Introen over alt der Lenke til kommentar
codec Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Skal aldri besøke den sida igjen. Blir jo plaget ihjel av den Simpsons Introen over alt der Er jo bare og skru av lyden på pc'n din det så blir du ikke plaget av den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Skal aldri besøke den sida igjen. Blir jo plaget ihjel av den Simpsons Introen over alt der Er jo bare og skru av lyden på pc'n din det så blir du ikke plaget av den. Liker å ha lyd og kan jo bare la være å besøke den. Problem solved Lenke til kommentar
codec Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Liker å ha lyd og kan jo bare la være å besøke den. Problem solved Det er jo opp til deg det. Lyden er kun foreløpig. men men.... Man har jo forskjellig smak så det er opp til en selv om man vil besøke siden eller ikke. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 ja men du trenger ikke skremme vekk forlk... http://vidiware.eglador.com for en lydfri opplevelse... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Pokker da! Herpa jo den ellers så gode mp3-opplevelsen min. (Hørte på Billy Joel, og så kommer den der stygge Simpsongreia.) Du kunne jo ha tatt noe som er mye kortere da, som f. eks. en liten Windowslyd. Den du hører når du starter PC-en, eller? Lenke til kommentar
DanFekar Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jøss da mann! Her har du gjort omtrent alle feil som er mulig å gjøre når det dreier seg om webdesign, den er nesten verre enn www.newdeal.no, bare at din mangler den ironiske undertonen. Selvfølgelig dreier det seg om smak & behag, men dette er virkelig et eksempel på kunsten å skremme vekk alle brukere Siden din: - UTROLIG irriterende midi-lyd, som bare restarter når du navigerer på sidene (det å skru ned lyden skal ikke være nødvendig - hallo brukervennlighet!?) - masse pop-ups og stygge banners. - rotete bakgrunn gjør at teksten er vanskelig å lese. - samtlige tekststørrelser kombinert på samme side på en lite oversiktlig måte. Seriøst; det er ikke meningen å hetse deg, men faren er ikke stor for at noen besøker denne siden to ganger siden den mangler både innhold og god design. Siden er nå lagt ut med et helt nytt design og er verdt et besøk. Wow! hvordan så den ut før....? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Vi lager kjempe fin reklame og vinner mange fin priser sånn at kundene våre tjener masse penger. Vi håper du liker våre hjemmesider. :o Dette er det verste jeg har sett!!! Og de som lager så konge reklamer da gitt! Har vunnet massevis av "Sølvfisker" og har sikkert vunnet flere "Gullfisker" og på TV2. Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 dette er et eksempel på god webdesign www.pixelwraith.cjb.net en kompis av meg som har laget den. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 det er jo et eksempel... men det enkleste er av og til det beste... Men den var jo tøff, selv om det må være et helvete for 56k Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Kan nevne at på forum.unlock.no finnes det over 1700 polyfoniske ringetoner ca 120 jpg bakgrunnsbilder/MMS bilder ca 100 GIF animasjoner Må overføres via datakabel tror jeg, men går muligens an å skrive inn direkte url på WAP også. Lenke til kommentar
Budull Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 hvor på forumet ligger disse da? ps. FOR*ANNA irriterende bakgrunnslyd på codec-sida (no offense) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Pga litt begrenset båndbredde er du desverre nødt til å registrere deg for å få tilgang. Da finner du det under software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå