Gå til innhold

Oppgradere crappy pc?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå Intell Celeron 2.6, 512 Ram og GeForce 5200.

Problemet er at jeg ikke ANER hvilket hovedkort jeg har eller om jeg har Agp eller PCI-Express skjermkort.

Jeg holder ikke 100 fps i cs, og det er veldig irriterende. Hva bør jeg oppgradere for å få en bedre spillpc?

Trenger ikke noe totalmakeover, bare bitteliten oppgradering.

-Benjamin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du har ett Geforce 5200 så kan eg garantere deg at du ikkje har PCI-e.

Du trenger uansett mere minne, eg vil annbefale minimum 2GB.

Nå sier du ingenting om ett eventuelt budsjett, men her er ett brukbart skjermkort.

https://prisguiden.no/product.php?productId=51723

Du vil med litt flaks også kunne finne en prosessor som er vesentlig bedre enn den du har.

Men du skal være klar over at det koster veldig lite å bytte prosessor, hovedkort, ram og skjermkort, så ikkje bruk for mye penger til oppgradering før du begynner å sammenligne med det det koster å bytte alt. Du får 2GB ram, dobbelkjerne prosessor, hovedkort og ett noenlunde godt skjermkort for 2500kr.

Lenke til kommentar

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...